וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: הרג את בתו כי הפסיד בהימור כדורגל

אוהד קבוצת ארסנל הבריטית הימר ב-2.5 אירו על כך ששחקן קבוצתו יהיה הראשון שיבקיע במשחק. כשהדבר לא קרה - הוא טלטל את בתו התינוקת בחוזקה. יום לאחר מכן היא מתה

האב המטלטל - גרסת ארסנל: בית משפט בבריטניה הרשיע אתמול (שלישי) את מארק לאקנבי, תושב מחוז דרום יורקשייר ואוהד קבוצת הכדורגל ארסנל, בהריגתה של בתו התינוקת תוך כדי טלטולה, בעת שצפה במשחק של קבוצתו בטלוויזיה. הוא נשלח לעשר שנות מאסר.

על פי הנטען נגדו, בשנה שעברה צפה לאקנבי בן ה-32 בביתו במשחק בין הקבוצות ארסנל וברצלונה במסגרת ליגת האלופות, כשבתו נמצאת לצדו ואשתו מתקלחת בקומה העליונה. לאחר שחלוצה של ברצלונה, הספרדי דוד וייה, הבקיע שער יתרון לזכות קבוצתו, החל לאקנבי לרתוח מזעם. זאת משום שבטרם החל המשחק הוא הימר על סכום של 2.5 אירו על כך שחלוצה של ארסנל, ההולנדי רובין ואן-פרסי, יהיה השחקן הראשון שיבקיע במשחק. משהדבר לא קרה, זעם לקאנבי, שתכנן להרוויח 200 אירו הודות להימור.

רובין ואן פרסי, ארסנל, חוגג שער. Joern Pollex, GettyImages
למה הוא לא הבקיע ראשון? רובין ואן-פרסי במדי ארסנל/GettyImages, Joern Pollex

בתגובה, הוא החל לנענע בחוזקה את בתו התינוקת רובי, תוך שהוא גורם לה נזקים בלתי הפיכים בראשה. יום לאחר מכן היא מתה מפצעיה. "חרף המאמצים הכבירים שהשקיעו הפרמדיקים שהגיעו לזירה, וכן של הרופאים שטיפלו בה בבית החולים, לא הייתה סיבה להשאיר את מכונות ההנשמה דלוקות כ-24 שעות לאחר האירוע", נכתב בפסק הדין.

לאקנבי, שהכחיש לאורך המשפט כי הרג את בתו, לא הפסיק להזיל דמעות בעת שהשופט הקריא את גזר דינו. לטענת השופט האדון קייב, שהרשיע אותו בכך ששבר את צלעותיה של בתו כשבוע לפני האירוע הטרגי, המעשה היה "תוצאה של התפרצות זעם מרושעת, וחלק מדפוס התנהגות מתמשך של התעללות כלפי התינוקת". "אני לא מצליח להבין מה היה יכול לגרום לך לבצע מעשה אכזרי כל כך כלפי בתך. נורא לחשוב שמישהו מסוגל לעשות דבר כזה לתינוקת שלו", אמר השופט ללאקנבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully