וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: קפצה עם תינוקה מקומה 8 ומתה – בנה שרד

בהארלם שבניו יורק התרחשה סצנת אימה, כאשר סינתיה וואקנהיים אחזה בבנה בן ה-10 חודשים, קסטון, וזינקה אל מותה. עד ראייה: "שמעתי צרחה ואז ראיתי את התינוק בוכה"

תושבת הארלם שהתאבדה אתמול (רביעי) נמצאה למרגלות הבניין בו התגוררה – כשלצידה בנה בן ה-10 חודשים, ששרד את הנפילה באורח פלא. המשטרה חושדת כי האישה, סינתיה וואקנהיים, בת 44, ניסתה לרצוח את בנה קסטון, בעת שהתאבדה בקפיצה מדירתה שבקומה השמינית כשהיא אוחזת בו בזרועותיה. לדברי עד ראייה, התינוק שרד את הנפילה, כאשר אמו נפלה על גבה וספגה את הפגיעה. לאחר שהיא נפלה הוא הועף מגופה ונחת לידה, אך ספג רק פציעות קלות ביותר.

צפו בדיווח מקומי על ההתאבדות וניסיון הרצח בהארלם:

"שמעתי צרחה איומה, וכשהתקרבתי, ראיתי את התינוק בוכה", סיפר תושב השכונה שהיה עד לאירוע, סטיבן דומינגז, "הייתי בהלם. לא האמנתי". לדברי דומינגז, הוא מצא את התינוק כאשר פניו פונים אל המדרכה. כשהגיעו השוטרים לדירת המשפחה, החלונות, שהיו ללא סורגים, היו פתוחים לרווחה. מצלמות אבטחה שהוצבו בשכונה הראו כי בעלה של וואקנהיים עזב את דירתם המשותפת כשעה לפני האירוע.

לפני שקפצה אל מותה, השאירה וואקנהיים מכתב התאבדות בן שבעה עמודים, שבו התוודתה על כך שהיא "אמא רעה". את המכתב השאירה מתחת למיטה שלה ושל בעלה. גורם במשטרה אמר כי היא כתבה שהיא יודעת שמה שהוא עושה "מרושע", אך היה הייתה מודאגת מהתפתחות הילד. עם זאת, לא ידוע אם לקסטון היו בעיות התפתחותיות או בריאותיות כלשהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully