וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוננדו נדחף למוות בתחנת הרכבת: "זה בלתי נתפס"

משטרת ניו יורק הודיעה כי סוננדו סן, אזרח הודי שהתגורר בקווינס ב-20 השנים האחרונות, הוא האדם השני שנדרס החודש על ידי רכבת לאחר שנדחף. פורסם תיעוד של החשודה בדחיפה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

משטרת ניו יורק הצליחה לזהות את האדם שנדחף ביום חמישי אל מותו בתחנת רכבת. כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי לדברי המשטרה, מדובר בסוננדו סן, אזרח הודו בן 46 שהתגורר בגפו בקווינס. עוד דווח כי זיהויו התאפשר באמצעות מכשירו הנייד ומרשם שנשא עמו בעת שנדחף לפסי הרכבת על ידי אישה אלמונית, ככל הנראה בשנות העשרים לחייה, ונדרס למוות על ידי הרכבת.

במקביל, נמשכים המאמצים לאיתורה של החשודה, לאחר שהמשטרה פרסמה קטע ממצלמת האבטחה שהותקנה בתחנה בו תועדה החשודה נמלטת מהמקום מיד לאחר המקרה. המשטרה סורקת מקלטים לחסרי בית ויחידות פסיכיאטריות במטרה לאתר את החשודה, שעדי ראייה דיווחו כי "מלמלה" לפני שדחפה את סן ונמלטה מהמקום. בלשי המשטרה תיארו את החשודה כ"אישה היספנית שמנמנה בשנות העשרים לחייה, גובהה כ-1.68, בעלת שיער בלונדיני או חום".

ה"ניו יורק דיילי פוסט" דיווח כי סן, שהתגורר בארה"ב במשך 20 שנה, פתח רק לפני שישה חודשים עסק להדפסה במנהטן. "הוא עבד שבעה ימים בשבוע", סיפר חברו ושותפו לדירה אר סומן בן ה-33. "הוא רצה להיות הבוס של עצמו. הוא היה נרגש מאוד כשפתח עסק משלו". שותף נוסף סיפר כי סן "היה כל כך מנומס ונחמד. תמיד שמח. זה בלתי נתפס".

חבריו מספרים כי סן, רווק ובעל תואר אקדמי בעיצוב גרפי, אהב לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה – אך את רוב זמנו הקדיש להקמת העסק. "לא ידעתי דבר על העסק", סיפר סנג'יב דאס חברו הטוב ביותר של סן ושותפו העסקי. "הוא זה שידע הכל. היינו קרובים כמו אחים. בכל סוף שבוע הוא הגיע לביתי, הוא אהב מאוד את בני הקטן". על פי הדיווחים, לסן – ששני הוריו אינם בחיים עוד, אין גם קרובי משפחה בארה"ב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מודעה המציעה פרס למוסר פרטים אודות החשודה בדחיפתו למוות של אדם בתחנת רכבת בניו יורק, 29 בדצמבר 2012. AP
מודעה המציעה פרס למוסר פרטים אודות החשודה בדחיפה בתחנת הרכבת/AP

ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, התייחס אתמול לאירוע – השני מסוגו שאירע בעיר בחודש האחרון. "זה מקרה טרגי ביותר", אמר בלומברג לכתבים. "אבל אנו רוצים להתמקד עתה בבטיחות הכללית בניו יורק".

כאמור, לפני כחודש התרחש מקרה דומה ברכבת התחתית בתפוח הגדול. קי סוק האן, תושב קווינס בן 58, נדחף על ידי חסר בית כבן 30. מהחקירה אז התגלה כי האן בסך הכל ניסה להרגיע את חסר הבית, בנאאם דיוויס, כשזה דחף אותו אל הפסים ואף חזה בו מנסה לחלץ את עצמו במשך למעלה מדקה, עד שפגעה בו הרכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully