וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: דחפה אדם אל פסי הרכבת התחתית, ונמלטה

הקורבן, שזהותו עדיין אינה ידועה, נמחץ תחת גלגלי הרכבת ומת. החשודה בדחיפה, צעירה היספאנית בשנות ה-20 לחייה, נמלטה מהתחנה והמשטרה מסתמכת על תיאור עדי ראייה כדי לאתרה

בפעם השנייה החודש אירע מקרה מזעזע של דחיפת אדם אל פסי הרכבת התחתית בניו יורק: צעירה בשנות העשרים לחייה דחפה אתמול (חמישי) אדם שהמתין לרכבת התחתית בקווינס הישר אל הפסים, אל מול רכבת נוסעת. הוא נמחץ מתחת לרכבת ומת, והצעירה נמלטה במדרגות מהתחנה. חמישה עדי ראייה שהיו במקום הבחינו בה, ותיארו לאחר מכן בפני המשטרה את שאירע.

לדבריהם, החשודה במעשה ישבה על ספסל כשלפניה עמד הקורבן, שככל הנראה לא הבחין בה. "היא ישבה לבד וחיכתה שהרכבת תגיע לתחנה. אז היא הפתיעה אותו מאחור ודחפה אותו הישר אל הרכבת", אמר דובר משטרת ניו יורק, פול בראון. לדבריו, לנוסעים האחרים שעמדו על הרציף לא נותר מה לעשות והאיש נמחץ מתחת לגלגלי הרכבת. גופתו המרוסקת פונתה על ידי צוותים רפואיים שהגיעו למקום. בשל מצב הגופה, לא ניתן היה לזהות את האיש, ולפי שעה הוא עדיין מוגדר כאלמוני.

לרוע המזל, בתחנה בה אירע המקרה לא הותקנו מצלמות אבטחה, לכן איתור הצעירה יהיה מסובך יותר. המשטרה פרסמה את תיאורה של האישה, כדי שהציבור יעזור בחיפושים אחריה. מדובר בצעירה, ככל הנראה היספאנית, שלבשה ז'קט סקי בצבעים אפור, כחול ולבן ונעלה נעלי נייקי אפורות.

לפני כחודש התרחש מקרה דומה ברכבת התחתית בתפוח הגדול. קי סוק האן, תושב קווינס בן 58, נדחף על ידי חסר בית כבן 30. מהחקירה אז התגלה כי האן בסך הכל ניסה להרגיע את חסר הבית, בנאאם דיוויס, כשזה דחף אותו אל הפסים ואף חזה בו מנסה לחלץ את עצמו במשך למעלה מדקה, עד שפגעה בו הרכבת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully