וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה הטמינה אקדח בתיקו של בנה בן ה-7

דברה פרלי מניו יורק נאשמת שהטמינה כלי נשק, תחמושת ואקדח זיקוקים בילקוט ה"באטמן" של בנה. בבית המשפחה התגלו גם שבע שקיות מריחואנה. השכנים: "היא אישיות מוכרת בסביבה"

משטרת ניו יורק עצרה אתמול (שישי) תושבת רובע קווינס הנאשמת בכך שהטמינה אקדח בתיק בית הספר של בנה בן ה-7. האם, דברה פרלי, בת 53, נאשמת בהחזקת כלי נשק לא חוקי, בסיכון שלומו של קטין, בהחזקת סמים ובהאשמות נוספות הנוגעות לכלי נשק. לדברי המשטרה, פרלי הודתה כי הטמינה ביום רביעי בערב אקדח, תחמושת ואקדח זיקוקים בתיק ה"באטמן" של בנה, ושכחה להוציאם לפני צאתו לבית הספר למחרת בבוקר.

לטענת המשטרה, הילד כלל לא ידע כי הוא נושא עמו את האקדח הקטלני, שהיה חבוי עמוק בתיק, אלא רק את אקדח הזיקוקים. חרף עדותה של האם, אביו של הילד, וולטר אורצוזו, בן ה-56, הכחיש כי הוא ואשתו מחזיקים כלי נשק בביתם וטען כי אין לו מושג כיצד הגיע האקדח לתיק של בנו. לדבריו, האירוע יכול היה להיגמר באסון, מאחר שבנו נפל קרבן להצקות ולעתים קרובות סירב ללכת לבית הספר. לדבריו, בנו "תמיד התלונן, אבל בית הספר לא עשה דבר".

ואולם, לדברי המשטרה, אשתו מסרה גרסה שונה לגמרי. לדבריה, היא הסתובבה ביום רביעי בערב כשברשותה התיק של בנה ובו כלי הנשק. בגרסתה טענה כי שכחה להוציאם מהתיק אחרי שחזרה לביתה. משהבינה למחרת בבוקר כי שכחה להוציא את הנשק מהתיק, מיהרה פרלי לבית הספר היסודי של בנה באזור רוקאווי שבקווינס. לדברי המשטרה, היא שחררה את בנה מבית הספר בתואנה כי נקבע לו תור לרופא שיניים. בשלב זה הבחינה האם כי האקדח אינו נמצא בתיק של בנה, ושאלה אותו לאן הוא נעלם. הילד, ששיער כי אמו מתכוונת לאקדח הזיקוקים, שאותו מסר לתלמיד אחר, ולא לאקדח האמיתי, שעדיין שכב בתחתית התיק, אמר כי הוא מסר אותו לתלמיד אחר.

בעקבות זאת הודיעה על כך האם למנהל בית הספר, וזה יצר קשר עם הרשויות המקומיות. בשל האירוע הוטל עוצר בכיתות בית הספר. לאחר שנערך חיפוש יסודי בתיק של הבן, התגלה האקדח האמיתי והתחמושת החיה. כמו כן, בחיפוש שערכה המשטרה בביתה של האם, התגלו שבע שקיות של מריחואנה. המשטרה מסרה כי שני ילדיהם של הזוג, בני 7 ו-9, הועברו למקום בטוח.

תושבי השכונה העידו כי פרלי היא אישיות מוכרת בשכונה ותיארו אותה כאישה חברותית. יחד עם זאת, אחד השכנים המתגורר באזור שנים רבות, שסירב לחשוף את שמו מחשש לשלומו, אמר כי מעולם לא הבין מדוע מחזיקה פרלי ברובה. "היא מכירה את כולם בסביבה", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully