וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בבריטניה: להקת כלבים הרגה נערה בת 14

ג'ייד אנדרסון הגיעה לבית חברתה, שאמה מרביעה כלבים מגזעים הנחשבים למסוכנים, והוציאה פרוסת פשטידת בשר שככל הנראה גרמה לתקיפה. שכנה: "הכלבים תמיד היו נובחים ומשתגעים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מותה של הנערה ג'ייד לומאס-אנדרסון מאתרטון שבמחוז מנצ'סטר באנגליה הותיר את העיירה בהלם: ארבעה כלבים תקפו את הנערה בת ה-14, נשכו אותה בכל גופה ומחצו אותה למוות. השוטרים מצאו אתמול (שלישי) את גופתה בבית חברתה, שם הוציאה מתיקה פרוסה של פשטידת בשר שככל הנראה גרמה לכלבים, מגזע סטורדשייר בול טרייר ומגזע בול מסטיף, לתקוף אותה. על פי החשד, הנערה הייתה בבית החברה, שאמה מרביעה את הכלבים לפרנסתה, לבדה.

גופתה של הנערה נמצאה בבית יחד עם ארבעה כלבים שנורו למוות בידי השוטרים. כלב נוסף שנמצא באזור נכלא. המשטרה הגיעה למקום לאחר שהתקבלה קריאה במוקד, ולדברי דובר המחוז "השוטרים נתקלו בלהקת כלבים שהיו אגרסיביים ויצאו משליטה". מהמשטרה נמסר כי גופותיהם של הכלבים, כמו גופתה של ג'ייד, ינותחו במסגרת חקירת המקרה. קצין משטרה אמר כי "הפציעות על הגופה עומדות בקנה אחד עם החשד שהנערה מתה כתוצאה מתקיפת הכלבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כולם אהבו אותה". ג'ייד לומאס-אנדרסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ייד הגיעה עם פשטידת הבשר שרכשה לבית חברתה, קימברלי קונקאנון, שם מגדלת אמה, בברלי, את הכלבים שהיא מרביעה. לדברי ה"סאן הבריטי", קונקאנון הציעה את הכלבים למכירה במחיר של עד 200 ליש"ט לגור. אחת מחברותיה של ג'ייד סיפרה לרשת "סקיי ניוז" כי הכלבים נהגו להפחיד את התושבים בשכונה. "כל פעם שהיית הולך ליד הבית הם היו נובחים ומשתגעים", היא אמרה. "היית קופץ בבהלה".

נער אחר אמר כי "הם כלבים ממש רעים. הם אף פעם לא יוצאים מהגינה ואף אחד לא נכנס לשם". חבריה של ג'ייד תיארו אותה כנערה שקטה וביישנית. "כולם אהבו אותה", אמרה אחת מהן בדמעות. הם הניחו פרחים בכניסה לבית בו הותקפה חברתם, שבשערו עדיין מוצב שלט "זהירות, כלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully