וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיית כביש: כלב נכנס למכונית ודרס למוות את בעליו

ג'יימס קמפבל בן ה-68 מפלורידה סיים את חייו בגלל ידידו הטוב: כאשר יצא מהוואן המשפחתי בו נהגה בת זוגו, חיית המחמד זינקה פנימה, דרכה בטעות על דוושת הגז – והביאה למותו

האם כלב הוא אכן ידידו הטוב ביותר של האדם? רבים בוודאי יגידו שכן, אך כנראה שמשפחתו של ג'יימס קמפבל, בן 68 מפלורידה שבארצות הברית, כבר לא מסכימה עם האמירה. קמפבל, כך מתברר, סיים השבוע את חייו בתאונה מצערת במיוחד.

לפי דיווחים שמסרו שוטרי סיור מפלורידה, קמפבל ובת זוגו איריס פורטנר שבו לביתם, ורצו לנסוע לאחור בשביל המוביל לחצר ביתם שבפרבר קנטונמנט, על מנת להחנות את הוואן המשפחתי. קמפבל ירד מהמכונית, מסוג שברולט, במטרה לפתוח את שער הגישה לחצר. בשלב זה פתחה בת זוגו, שישבה בכיסא הנהג, את דלתה, במטרה לראות טוב יותר היכן הוא עומד.

אז, לפי עדותם של שוטרי הסיור, זינק לפתע אל תוך כלי הרכב כלבם של בני הזוג, מסוג בוקסר מעורב בבולדוג. הכלב, שזו כנראה הפעם הראשונה שבה נכנס למושב הנהג, דרך – מבלי להתכוון כנראה – על דוושת הבנזין. כתוצאה מכך, האיץ הוואן לאחור בפתאומיות ודרס את קמפבל, עוד לפני שבת הזוג הספיקה להגיב וללחוץ על הבלמים.

מעבר לאירוע הטראגי שחוותה, פורטנר נפצעה באורח קל בלבד. המשטרה המקומית החלה לחקור את פרטי התקרית המוזרה, ואין חשדות כלשהם נגד פורטנר. כעת תיאלץ בת הזוג להתמודד עם טראומת הדריסה, כאשר ככל הידוע, האחראי לה עדיין חי עמה בביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully