וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בברזיל: תיירת נאנסה במיניבוס לעיני בן זוגה

השניים נסעו בריו דה ז'נרו בעת שהנהג ואדם נוסף הורו לכל הנוסעים לרדת. בן הזוג הוכה ונכבל בזמן שחברתו נאנסה לעיניו. אישה נוספת התלוננה על החשודים לאחר פרסום המעשים

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מקרה נוסף של אונס תיירת: שני ברזילאים נעצרו אתמול (ראשון) בחשד שאנסו תיירת במיניבוס בריו דה ז'נרו והכו את בן זוגה ואז שדדו את השניים, כך מסרה המשטרה בברזיל. אחד החשודים הוא נהג המיניבוס. בעקבות פרסום המעשים, אישה נוספת התלוננה כי הותקפה על ידי החשודים.

הקרבן זיהתה את התוקפים וסיפרה לחוקרים כי היא ובן זוגה הותקפו בשבת לפנות בוקר, בעת שעשו דרכם מקופקבנה למחוז לפה. מחקירת המשטרה עלה כי שני תיירים, בני זוג שזהותם לא נמסרה, נסעו במיניבוס באזור קופקבנה בעיר, כשהחשודים - הנהג, ג'ונתן פוקדיס דה סוזה בן 20 ואדם נוסף בשם וואלס אפרסידו דה סוזה סילבה בן 22 - הורו לשאר הנוסעים מלבד בני הזוג לרדת מהרכב. בשלב זה המשיך הנהג לנסוע לשולי העיר ריו דה ז'נרו, כך לדברי המשטרה. בעת שהמיניבוס חצה את גשר מפרץ גואנברה שבדרום מזרח העיר נאנסה האישה חזור ושוב, בעוד שבן זוגה נכבל באזיקים והוכה באופן חמור. הם הוחזקו כבני ערובה במשך שש שעות.

בני הזוג הוחזקו על ידי החשודים במשך כשש שעות, כשהחשודים עוברים מכספומט אחד לאחר ומורים להם למשוך כסף ולהעבירו להם. לאחר מכן התיירים הושארו באזור העיר איטבוראי, אז הלכו השניים להתלונן במשטרה על המעשים.

בעזרת תיאור שמסרו בני הזוג הצליחה המשטרה לזהות את המיניבוס ולעצור את החשודים, אחד מהם החזיק באותו הזמן את הטלפון הסלולרי של התיירת. בעקבות המקרה, תושבת המדינה שצפתה בתמונות החשודים בתקשורת המקומית הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כי גם היא נאנסה על ידם לפני כשבוע באותו המיניבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully