וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: חמושים אנסו תיירות מספרד במתחם נופש

שש התיירות נאנסו לאחר שחמישה חברי כנופיה חדרו למתחם ששכרו יחד עם שישה גברים ספרדים ואישה מקסיקנית בעיר החוף אקפולקו. הם קשרו את הגברים ואנסו את הנשים במשך שעות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שש תיירות ספרדיות נאנסו באכזריות בידי קבוצת חמושים רעולי פנים במקסיקו. הרשויות במדינה אישרו כי האונס הקבוצתי בוצע בעיר החוף אקפולקו ביום שני האחרון ונמשך שעות ארוכות. על פי החשד, החמושים חדרו למתחם שקט ששכרו שישה גברים ספרדים, שש נשים ספרדיות ואישה מקסיקנית על החוף בפאתי עיר הנמל – ושם ביצעו את המעשה האכזרי.

שש נשים ספרדיות נאנסו באקפולקו, מקסיקו, 6 בפברואר 2013. AP
שוטרים מחוץ למתחם באקפולקו, אתמול/AP

ראש עיריית אקפולקו, לואיס וולטון, אמר במסיבת עיתונאים שקיים כי התוקפים – חמישה במספר - הצליחו לחדור למתחם באזור הנופש לאחר שאילצו שתיים מהנשים הספרדיות שהיו בבית לפתוח את הדלת. לדבריו, החמושים החזיקו את יושבי הבית באיומי אקדח. הם קשרו את ששת הגברים באמצעות חוטי טלפון ובגדי ים ואז על פי החשד אנסו את שש הנשים הספרדיות. האישה המקסיקנית לא נאנסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שש נשים ספרדיות נאנסו באקפולקו, מקסיקו, 6 בפברואר 2013. AP
"המקרה הזה הולך לפגוע באקפולקו"/AP

מרטה גרזון, התובעת הכללית במדינת גואררו בה בוצע האונס הסבירה כי האישה המקסיקנית התחננה בפני התוקפים שלא יאנסו אותה והם חסו עליה כיוון שהיא מקסיקנית. "למרבה המזל, יש בידינו ראיות חזקות שיובילו אותנו לאחראים על המעשה המגונה הזה", אמרה גרזון בראיון לתחנת רדיו מקומית. ראש העירייה הוסיף כי התקיפה החלה כשעתיים לאחר חצות והקורבנות הצליחו לדווח על התקרית האיומה רק כחמש שעות מאוחר יותר. "מדובר במצב מצער, וכמובן שזה הולך לפגוע באקפולקו", אמר.

ראש העירייה העריך גם כי התוקפים אינם משתייכים לכנופיית סמים, מהסוג הנפוץ באזור. "ממה שאמרה לי התובעת הכללית, אינני חושב שזה היה פשע מאורגן", אמר, "אך הנושא הזה מצריך חקירה, איננו יודעים בוודאות". בהודעה שפרסם משרד החוץ המקסיקני נמסר כי "לפי שעה, החקירות מבוצעות בידי הרשויות המקומיות והן יהיו האחראיות על סיפוק המידע".

שש נשים ספרדיות נאנסו באקפולקו, מקסיקו, 6 בפברואר 2013. AP
הרשויות המקומיות חוקרות את המקרה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully