וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נעצרו 6 חשודים באונס קבוצתי של תיירת

17.3.2013 / 22:15

במשטרה ההודית לא חיכו הרבה וכבר היום נעצרו 6 צעירים מקומיים בחשד שתקפו אתמול זוג תיירים משווייץ ואנסו באכזריות את האישה. לפי הנתונים - בכל 20 דקות נאנסת אישה בהודו

המשטרה ההודית עצרה היום (ראשון) שישה גברים בגילאים 20-25 בחשד כי הם אלו שתקפו אתמול באלימות זוג תיירים משוויץ ואנסו באכזריות את האישה, במדינת מאדיה פראדש שבמרכז הודו. כמו כן, הודיעה המשטרה כי הצליחה להשיב את חפציהם של הזוג, אשר נשדדו מהם במהלך התקיפה.

בני הזוג משוויץ הגיעו אתמול לתחנת המשטרה המקומית ודיווחו כי נשדדו והותקפו על ידי חבורה של שמונה גברים, שחלקם גם אנסו את האישה, בת 39. לפי הדיווח, ארבעה גברים אנסו את התיירת, בעוד השאר אחזו בה ובבעלה. רופא בבית החולים בעיר גוואליור הסמוכה שבדק את בני הזוג אישר כי האישה נאנסה, וסיפר כי על גופה נמצאו סימני חבלה רבים. בני הזוג היו בעיצומו של טיול בן שלושה חודשים בהודו.

חשודים באונס תיירת בהודו. רויטרס
על פי הדיווח, ארבעה גברים אנסו את התיירת, וארבעה אחזו בה ובבעלה. החשודים באונס בהודו/רויטרס

בני הזוג יצאו מאורצ'ה ברכיבה על אופניים והחליטו להתמקם ביער, בדומה לתיירים אחרים", אמר קצין המשטרה המקומית אזפל דטיה ל"טיימס אוף אינדיה". לדבריו, "כמה גברים בלתי מזוהים החלו להכות אותם ואז גנבו את המחשב הנישא שהיה ברשותם, וכן כסף מזומן, מצלמה וטלפונים סלולריים". הוא ציין כי התקיפה בוצעה בעזרת כלי נשק ומקלות.

מקרה התקיפה האחרון, המצטרף לאירועים אלימים נוספים נגד נשים שקרו בתקופה האחרונה בהודו, מדגיש את בעיות הביטחון האישי של נשים במדינת הענק. לפי נתונים רשמיים בהודו, כל עשרים דקות מתרחש מקרה אונס במדינה. עם זאת, להערכת המשטרה, רק ארבעה מכל עשרה מקרי אונס מדווחים, זאת כפי הנראה משום החשש מ"הקלון" שימיט המקרה על הנאנסת למול משפחתה וקהילתה.

ילדה מדליקה נרות לזכרה של קורבן האונס מהודו. רויטרס
אזרחים הודים מדליקים נרות לזכרה של הסטודנטית שנאנסה ונרצחה בדצמבר האחרון/רויטרס

נושא התקיפות המיניות עלה לכותרות בהודו בחודש דצמבר האחרון כאשר סטודנטית בת 23 נאנסה והוכתה במהלך נסיעה באוטובוס ציבורי בבירה ניו דלהי. המקרה עורר מחאה ציבורית נרחבת בתת-היבשת על מצבן של הנשים ההודיות. כשבועיים לאחר האונס, שבסופו הושלכה הצעירה לצד הדרך כשהיא עירומה ומדממת, היא מתה מפצעיה בבית חולים בסינגפור שאליו הועברה. בשבוע שעבר נמצאה גופתו של אחד מששת הנאשמים באונס, שהתאבד בתאו בבית הכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully