וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: שוטרים הואשמו באונס תיירת, שסירבה לשחדם

שני קציני המשטרה נאשמים כי אנסו את התיירת האיטלקיה באתר נופש במזרח המדינה, לאחר שנתפסה מטילה מימיה בסמטה. לפני כשבועיים נאנסו 6 תיירות מספרד באתר נופש באקפולקו

שני שוטרים מקסיקנים הואשמו באונס תיירת מאיטליה באתר נופש במדינה לפני כשבוע וחצי, כך דווח לפנות בוקר (שישי) ב-BBC. בנוסף, הואשמו בניצול לרעה של סמכותם. אדם שלישי, ככל הנראה מפקדם של השניים, נמצא עדיין בחקירה. מדובר באירוע חמור שני של פגיעה בתיירים לאחר שלפני כשבועיים נאנסו שש תיירות מספרד באתר נופש באקפולקו, באירוע שעורר סערה במדינה.

מכתב האישום עולה כי התיירת נאנסה לאחר שמיאנה לשלם שוחד לקציני המשטרה, בעקבות עבירה של הטלת מימיה בציבור באתר הנופש "פליה דל כרמן". התובע במדינת קינטנה רו שבדרום-מזרח המדינה מסר כי התקיפה אירעה באזור המועדונים של אתר הנופש ב-12 בפברואר לפנות בוקר.

עוד עולה כי האישה וחברתה יצאו מאחד המועדונים באזור ולאחר שלא מצאו שירותים ציבוריים, פנו לסמטה צדדית להטיל את מימיהן. לאחר שנתפסו על ידי השוטרים, הן סירבו להעביר להם שוחד בגובה של 3,000 פסו - כ-235 דולרים - ובתגובה הם אנסו את אחת מהן.

שש נשים ספרדיות נאנסו באקפולקו, מקסיקו, 6 בפברואר 2013. AP
שוטרים באתר הנופש באקפולקו, לפני כשבועיים/AP

לפני כשבועיים זעזע את המדינה סיפורן של שש תיירות ספרדיות שנאנסו באכזריות בידי קבוצת חמושים רעולי פנים. הרשויות במקסיקו אישרו כי האונס הקבוצתי בוצע בעיר החוף אקפולקו ונמשך שעות ארוכות. על פי החשד, החמושים חדרו למתחם ששכרו שישה גברים ספרדים, שש נשים ספרדיות ואישה מקסיקנית על החוף בפאתי עיר הנמל – ושם ביצעו את המעשה האכזרי.

ראש עיריית אקפולקו, לואיס וולטון, אמר במסיבת עיתונאים כי התוקפים הצליחו לחדור למתחם באזור הנופש לאחר שאילצו שתיים מהנשים הספרדיות שהיו בבית לפתוח את הדלת. לדבריו, החמושים החזיקו את יושבי הבית באיומי אקדח. הם קשרו את ששת הגברים באמצעות חוטי טלפון ובגדי ים ואז על פי החשד אנסו את שש הנשים הספרדיות. האישה המקסיקנית לא נאנסה.

יומיים לאחר המקרה נעצרו שישה חשודים בביצוע האונס הקבוצתי. "יש לנו שישה עצורים שהודו במעשים, הודו לגמרי", אמר התובע הכללי של מקסיקו, חסוס מורילו, במסיבת עיתונאים שנערכה באקפולקו. לטענת גורמים מקומיים המעורים בפרטי החקירה, בידי משטרת מקסיקו ראיות הקושרות את החשודים למעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully