וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה במקסיקו: בת 9 ילדה תינוק, האבא נעלם

בתקשורת המקומית דווח כי האב הוא ככל הנראה צעיר בן 17 שנמלט לאחר לידת התינוק, וכי הרשויות חוקרות אם הילדה נאנסה. האם הקטנה והבן נמצאים במצב טוב תחת השגחה של הסבתא

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בבית חולים במקסיקו נולד לאחרונה תינוק, שאמו בת תשע בלבד. "לפני כמה ימים, בבית חולים הזה, קטינה ילדה תינוק. הודות לצוות הרפואי, הן הילד והן האם נמצאים במצב בריאותי טוב", אמר אמש (רביעי) אנריקה ראבאגו סולוריו, מנהל בית החולים במדינת חליסקו. התקשורת המקומית דיווחה כי שמה הפרטי של הילדה הוא דפני.

בת 9 ילדה בבית חולים במקסיקו. רויטרס
בית החולים בו נולד התינוק/רויטרס

לפי אותם דיווחים, דפני סיפרה שאביו של התינוק הוא בן 17, וכי הוא נמלט אחרי שהתינוק נולד. במשרד התובע הכללי של חליסקו חוקרים את האירוע, כדי להחליט אם הילדה עברה התעללות מינית או אונס כשהרתה בגיל שמונה. "אנו מחפשים אחר הצעיר כדי לקבל את גרסתו, מפני שהילדה לא מבינה מה קרה", מסר חורחה וילאסנור, נציג התובע.

האם הצעירה והתינוק שוחררו מבית החולים והועברו למשמורת סבתה של דפני. לדברי צוות בית החולים, הילדה תזדקק למעקב רפואי מתמשך בשל גילה הצעיר. "עלינו לקחת בחשבון שאנו מתמודדים עם קטינה. יהיו לה בעיות התפתחויות ופסיכולוגיות. למרבה המזל, יש לה את תמיכתה של סבתה, אך הילדה היא עדיין אמו של התינוק", הוסיף סולוריו. "אני חושב שהכל תלוי בהיערכות של האם הצעירה וסבתה. ברוח זו, אני מאמין שלתינוק יכולה להיות משפחה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully