וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט קורא לשחרר את פולארד: "החופש הוא מתנה"

בסטטוס שעלה בעמוד הפייסבוק הרשמי של תומכיו קרא גלעד שליט לחתום על עצומה לשחרור המרגל היהודי: "תודה לכל מי שעשה למעני, עתה אנא הצטרפו להצלת פולארד"

גלעד שליט נרתם למען שחרורו של המרגל היהודי ג'ונתן פולארד: בסטטוס שהועלה לעמוד הפייסבוק הרשמי של תומכי שליט ונחתם על ידי החייל שחזר מהשבי עצמו, הוא קורא לציבור תומכיו לחתום על עצומה הקוראת לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, לקצוב את עונשו של פולארד.

"אני חתמתי על העצומה. אנא חתמו גם אתם. החופש הוא מתנה וזכות גדולה. תודה לכל מי שעשה למעני, עתה אנא הצטרפו להצלת פולארד. גלעד שליט", נכתב בפנייה לתומכי העמוד, שאליה צורף קישור לעצומה. מעל למאה אלף חתימות נאספו כבר בעצומה האינטרנטית שנפתחה לטובת העניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס בעמוד התומכים של שליט בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש לפני שבוע עם אסתר פולארד, רעייתו של פולארד הכלוא בארצות הברית זה 28 שנים באשמת ריגול לטובת ישראל, על רקע ביקורו הקרוב של נשיא ארצות הברית בישראל. בפגישה השתתפו גם לורנס קורב, תת שר ההגנה האמריקאי בתקופה שבה נחשפה הפרשה, ואפי להב, ראש הוועד לשחרור פולארד.

בתחילת הפגישה אמר ראש הממשלה לאסתר פולארד: "כבר מזמן הגיע הזמן שיונתן ייצא לחופשי". ראש הממשלה התחייב בפניה כי "הנושא הזה יעלה בביקור עם הנשיא אובמה. זה כבר עלה פעמים אינספור על ידי וגם על ידי אחרים, והגיע הזמן שייצא לחופשי". "יונתן לא יכול יותר", אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, "זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. אם לא עכשיו, אימתי?".

מאז נודע על ביקורו של אובמה באזור, גברו הקריאות לפעול לשחרורו של המרגל היהודי, שמצבו הבריאותי קשה. עשרות אלפי ישראלים חתמו על מכתב שיוגש לאובמה במהלך ביקורו. קמפיין חדש שיזם הוועד למען פולארד הציג קיר בתא כלא שעליו נכתב: "כבוד הנשיא, בבקשה תציל אותי, י. פולארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully