וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ואסתר פולארד נפגשו: "יונתן לא יכול יותר"

על רקע ביקורו הקרוב של אובמה והקריאות לשחרורו, נועד ראש הממשלה עם רעיית המרגל, והתחייב: "הנושא יעלה בביקור, הגיע הזמן שייצא לחופשי". פולארד: "אם לא עכשיו, אימתי?"

צילום: לע"מ, עריכה: מיכאל ברגמן

על רקע ביקורו הקרוב של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בישראל, נפגש היום (שני) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם אסתר פולארד, רעייתו של ג'ונתן פולארד הכלוא בארצות הברית זה 28 שנים באשמת ריגול לטובת ישראל. בפגישה השתתפו גם לורנס קורב, תת שר ההגנה האמריקאי בתקופה שבה נחשפה הפרשה, ואפי להב, ראש הוועד לשחרור פולארד.

נתניהו: "אדבר עם אובמה על שחרור פולארד". לשכת העיתונות הממשלתית
"הזדמנות פז". נתניהו ופולארד בפגישתם היום/לשכת העיתונות הממשלתית

בתחילת הפגישה אמר ראש הממשלה לאסתר פולארד: "כבר מזמן הגיע הזמן שיונתן ייצא לחופשי". ראש הממשלה התחייב בפניה כי "הנושא הזה יעלה בביקור עם הנשיא אובמה. זה כבר עלה פעמים אינספור על ידי וגם על ידי אחרים, והגיע הזמן שייצא לחופשי". "יונתן לא יכול יותר", אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, "זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. אם לא עכשיו, אימתי?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מאז נודע על ביקורו של אובמה באזור, גברו הקריאות לפעול לשחרורו של המרגל היהודי, שמצבו הבריאותי קשה. עשרות אלפי ישראלים חתמו על מכתב שיוגש לאובמה במהלך ביקורו. קמפיין חדש שיזם הוועד למען פולארד הציג קיר בתא כלא שעליו נכתב: "כבוד הנשיא, בבקשה תציל אותי, י. פולארד".

לורנס קורב, שהגיע שלשום לישראל ונכח היום בפגישה, אמר בשבוע שעבר כי "אני חש חובה לפעול על מנת לסיים את פרשת פולארד, זו טרגדיה שמפריעה לי כאמריקני". בחודשים האחרונים קיים קורב, כיום עמית בכיר במכון המחקר "אמריקן פרוגרס" המקורב לממשל, מפגשים ושיחות עם גורמים בארצות הברית במטרה לקדם את השחרור. בשיחותיו האחרונות עם עמיתיו בארצות הברית אמר קורב כי "פולארד עבר על החוק והיה צריך לשלם על כך, אולם חוסר הפרופורציה של עונשו מנוגד לערכים שאני כאמריקני מאמין בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully