וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לשחרור פולארד: "אובמה, תציל אותי"

הוועד למען שחרור המרגל היהודי יצא בקמפיין חדש לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל בחודש הבא: "מקווים שהמסר יזעזע ויחדור היטב". עשרות אלפים חתמו על מכתב שיוגש לאובמה

למעלה מ-63 אלף אזרחים חתמו עד היום (שני) על המכתב שיוגש לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, בביקורו בישראל בחודש הבא בניסיון להביא לשחרורו של המרגל היהודי, ג'ונתן פולארד. בסרטון הקמפיין, המוצג החל מהערב בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, נראה הנשיא אובמה כשהוא מעניק לנשיא המדינה, שמעון פרס, את "מדליית החירות" בשנה שעברה. בשלב זה, המצלמה מתרחקת וניתן לראות קיר תא בכלא שעליו נכתב: "כבוד הנשיא, בבקשה תציל אותי, י. פולארד".

צפו בקמפיין החדש

בוועד למען פולארד הביעו תקווה כי הקמפיין החדש יסייע בהפעלת הלחצים על ממשל אובמה ויביא לשחרורו של המרגל היהודי, שכלוא בארצות הברית למעלה מ-27 שנים. "מקווים שהמסר יזעזע ויחדור היטב", נמסר. "העם מצפה מנשיא המדינה וראש הממשלה לפעול כבר כעת בכדי לוודא שביקור הנשיא אובמה יביא עמו סוף לטרגדיה של יהונתן".

לאחר ההודעה על ביקורו הצפוי של אובמה בישראל בחודש הבא, התחזקו הקריאות לשחרור פולארד. ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי) החל לאחרונה להחתים חברי כנסת מכל הסיעות בקריאה לאובמה לחון את המרגל ולשחררו. "הגעתו של נשיא ארצות הברית לישראל היא הזדמנות מיוחדת לעשות את מה שהיה לעשות כבר מזמן, וזה לחון את יונתן פולארד", אמר וורצמן. "זה המעשה הכי הומני והכי בסיסי שיש לעשות, בין היתר בשל מצבו הבריאותי הקשה של יונתן, וזו גם מחווה יפה לעם ישראל. במקרה הזה אין ימין או שמאל. פולארד הוא אדם ששירת את המדינה והגיע הזמן שייצא לחופשי. טוב יעשה נשיא ארצות הברית אם ייענה לקריאה לשחררו".

בשבוע שעבר הודיע ח"כ משה פייגלין (הליכוד) כי יחרים את נאומו של אובמה במשכן הכנסת, אם יתקיים נאום כזה, וקרא גם לחברי הכנסת האחרים לנהוג כך, אלא אם אובמה יבטיח את שובו לישראל של פולארד. "ביום תענית אסתר הבנתי שהגענו לקו האדום שמעבר לו אנו מאבדים את אחינו יהונתן פולארד", כתב פייגלין בדף הפייסבוק שלו. "נשיא ארצות הברית, ברק חוסיין אובמה, אמור להגיע לישראל ולנאום בכנסת בערב פסח. ברוך בואך, נשיא ארצות הברית - עם אחינו יהונתן. בעזרת ה', כשאובמה ישחרר את אחינו יהונתן, אשמח לכבדו ולהאזין לנאומו במליאת הכנסת. אם חלילה וחס לא ישוחרר אחינו, אני קורא לחברי חברי הכנסת להצטרף אליי ולהותיר כנסת שוממה בזמן נאומו של ראש המדינה המוסיפה להחזיק בשבי את אחינו יהונתן כבר כ"ח שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully