וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: תינוק נחטף מאמו בתחנת רכבת בהודו

תושבת מומביי חיפשה עם בתה בת השלוש ובנה בן החודש מקלט ללילה והחליטה לישון בתחנת רכבת. בלי שהבחינה, אדם התקרב אל המשפחה וחטף את התינוק - והכל לעיני מצלמות האבטחה

צילום: רשת IBN ההודית, עריכה: גדי וינסטוק

חטיפה לעיני המצלמות: מצלמות אבטחה תיעדו אדם חוטף תינוק שישן לצד אמו בתחנת רכבת במומביי. פרבין שייח, בת 33 המתגוררת בצריף עלוב במומביי, רבה עם בעלה בשישי האחרון וחיפשה מקום לבלות בו את הלילה לצד שני ילדיה – סג'ידה בת השלוש וסאלו בן החודש, כך דווח בכלי התקשורת בהודו. לבסוף מצאה מקלט בתחנת הרכבת דדאר שבעיר.

השלושה ישנו על רצפת המקום, אך כשהאם התעוררה בבוקר היא לא מצאה את תינוקה. אחרי חיפושים נרחבים החליטה להגיש תלונה לתחנת המשטרה הקרובה. כחלק ממאמצי האיתור של התינוק, נבדק תיעוד מצלמות האבטחה שפועלות 24 שעות ביממה. שחשף אדם לבוש חולצה לבנה ומכנסיים שחורים שניגש בשלוש וחצי לפנות בוקר וארב למשפחה האומללה. בסביבות השעה שש בבוקר הוא נראה מתקרב שוב, ולתדהמת השוטרים הרים את התינוק ולקח אותו עמו. האם שלא הבחינה בדבר התעוררה רק שעה וחצי מאוחר יותר.

"כדי שאיש לא יחשוד בו, הוא התיישב ליד האם, כדי לגרום לכך להיראות שהוא בעלה או קרוב משפחתה", אמר רבינגרה דלבי, חוקר בתחנת המשטרה המקומית. תיעוד של החשוד יוצא עם התינוק לא נמצא, אך תמונתו הופצה בתחנות המשטרה באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully