וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין ממשלה: המגעים הפוליטיים יתחדשו בצהריים

11.3.2013 / 8:45

אחרי הפסגה המרובעת בהשתתפות נתניהו, ליברמן, בנט ולפיד, המשיכו נציגי המפלגות לדון עד לפנות בוקר ויתכנסו שוב ב-13:00. אמש הבהיר לפיד: "אני בטח עוד אחזור"

צילום: מור שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן

דיוני המשא ומתן הקואליציוני יתחדשו היום (שני) ב-13:00 בצהריים אחרי שנציגי הליכוד-ביתנו, יש עתיד והבית היהודי נועדו הלילה עד 4:00 לפנות בוקר. אמש נערכה פגישת פסגה מרובעת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

יאיר לפיד מגיע לפגישה עם נפתלי בנט, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו לסגור את הרכבת הקואליציה, 10 במרץ 2013. יואב דודקביץ'
"בטח עוד אחזור". לפיד מגיע אתמול לפגישה/יואב דודקביץ'

לפיד הקדים והגיע כבר בשעה 22:00 למשרד ראש הממשלה. בנט הגיע כחצי שעה לאחר מכן. בתום ישיבה משותפת שארכה כשעה, עזבו השניים את המקום. לאחר הפגישה המרובעת, המשיכו הצוותים הקואליציוניים בדיונים. "אני בטח עוד אחזור", אמר לפיד בתום הפגישה.

עוד אמר אתמול לפיד, שככל הנראה צפוי להתמנות לשר האוצר בממשלת נתניהו השלישית, כי הדיונים הקואליציוניים עדיין לא תמו, אך הדגיש כי השיחות לא נקלעו למבוי סתום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נפתלי בנט מגיע לפגישה עם יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו לסגור את הרכבת הקואליציה, 10 במרץ 2013. יואב דודקביץ'
רגע לפני תום המגעים. בנט/יואב דודקביץ'

גם ליברמן התייחס אתמול להקמת הממשלה. "אין ספק שבשבוע הזה הכנסת תצביע על אישור לממשלה החדשה, הרכב חדש לממשלה. אני מניח שלקראת יום שלישי הנושא ייסגר ועדיף לקחת עוד יום אחד על מנת לגבש את ההבנות מראש כדי למנוע חיכוכים בעתיד. כרגע יש תהליך בלתי הפיך שבעיצומו, וכל אחד מנסה ברגע האחרון לעשות מקצה שיפורים", אמר ליברמן בביקור בדימונה. "היה רצוי להקים ממשלה יותר רחבה - אבל זה מה שיש כרגע, ונעשה הכי טוב שאפשר".

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, יקבע מחר ומחרתיים שיבוץ השרים הסופי. ביום רביעי צפוי נתניהו להודיע רשמית לנשיא המדינה, שמעון פרס, וליו"ר הכנסת על הרכבת הממשלה. במקביל, יונחו ההסכמים הקואליציוניים על שולחן הכנסת. באותו יום או רק למחרת תושבע הממשלה ה-33 במליאת הכנסת, וחברי הממשלה יתייצבו לתמונה הקבוצתית החגיגית בבית הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully