וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה הפסגה הפוליטית: "הצוותים יושבים ועובדים"

11.3.2013 / 0:02

נתניהו, לפיד, בנט וליברמן נועדו במשרד ראש הממשלה בירושלים, ככל הנראה כדי "לסגור את הקצוות" של המשא ומתן הקואליציוני. בתום הפגישה, אמר לפיד: "אני בטח עוד אחזור"

צילום: מור שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן

בעוד נציגי הליכוד-ביתנו והבית היהודי מקיימים משא ומתן מרתוני על נושאי המחלוקת בין שתי המפלגות, נועדו אמש (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הבית היהודי ח"כ נפתלי בנט, ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד. שר החוץ לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, הצטרף גם כן לפגישה. בשלב זה לא ברור מה הן תוצאות הפגישה. בתום הפגישה, אמר לפיד כי "הכל בסדר. אני הולך לשתות קפה. הצוותים יושבים ועובדים. שיהיה לילה טוב, אני בטח עוד אחזור".

בסביבתם של ראשי המפלגות סירבו למסור במה תדון הרביעייה, אך ניתן להעריך כי מדובר בפגישה שנועדה "לסגור את הקצוות" שנותרו שישה ימים לפני תום מועד הארכה להקמת ממשלה שניתנה לנתניהו מהנשיא, שמעון פרס. לפיד הקדים והגיע כבר בשעה 22:00 למשרד ראש הממשלה. בנט הגיע כחצי שעה לאחר מכן. בתום ישיבה משותפת שארכה כשעה, עזבו השניים את המקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגרו את הקצוות? לפיד, נתניהו, בנט וליברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אתמול אמר לפיד, שככל הנראה צפוי להתמנות לשר האוצר בממשלת נתניהו השלישית, כי הדיונים הקואליציוניים עדיין לא תמו, אך הדגיש כי השיחות לא נקלעו למבוי סתום. השיחות בין נציגיו של נתניהו לנציגי הבית היהודי, שמתקיימות במשרדיו ברמת גן של מקורבו של נתניהו, רואה חשבון משה ליאון, מתמקדות בנושא השוויון בנטל הגיוס. הצדדים דנו בנוסף במספר השרים שיכהנו וכן באופן חלוקת התיקים. ההערכה הייתה כי גם הפעם השיחות יגלשו לתוך הלילה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יאיר לפיד מגיע לפגישה עם נפתלי בנט, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו לסגור את הרכבת הקואליציה, 10 במרץ 2013. יואב דודקביץ'
הגיע ראשון. לפיד/יואב דודקביץ'
נפתלי בנט מגיע לפגישה עם יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו לסגור את הרכבת הקואליציה, 10 במרץ 2013. יואב דודקביץ'
נפתלי בנט מגיע לפגישה/יואב דודקביץ'

לנושא התייחס אתמול גם מספר 2 ב"ליכוד-ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, שבישיבת מפלגתו בדימונה אמר כי "אין ספק שבשבוע הזה הכנסת תצביע על אישור לממשלה החדשה, הרכב חדש לממשלה. אני מניח שלקראת יום שלישי הנושא ייסגר ועדיף לקחת עוד יום אחד על מנת לגבש את ההבנות מראש כדי למנוע חיכוכים בעתיד. כרגע יש תהליך בלתי הפיך שנמצא בעיצומו, וכל אחד מנסה ברגע האחרון לעשות מקצה שיפורים". לדברי ליברמן, "היה רצוי להקים ממשלה יותר רחבה - אבל זה מה שיש כרגע, ונעשה הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully