וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיסטוריוס שבור לגמרי ונמצא על סף התאבדות"

חברו של האצן המואשם ברצח דיבר בסרט דוקומנטרי, ואמר שפיסטוריוס שרוי במצב קשה אחרי שנאלץ למכור את סוסיו כדי לממן עורכי דין. לפי הסרט, התביעה תסרב להגיע לעסקת טיעון

אוסקר פיסטוריוס "נמצא על סף התאבדות" - כך טוען חבר קרוב של האצן האולימפי הנכה, המואשם בדרום אפריקה ברצח ארוסתו. מייק אזי, חברו של פיסטוריוס, אמר כי האצן "שבור לגמרי" אחרי שנאלץ למכור את סוסי המרוץ שלו כדי לממן לעצמו עורכי דין במשפט הרצח.

אזי דיבר בסרט הדוקומנטרי "מה באמת קרה" שהפיקה רשת בי-בי-סי. בסרט, אומר אזי כי פיסטוריוס מזכיר ללא הרף את ארוסתה המנוחה, ריבה סטינקאמפ, ומבקש ש"יתפללו עבורה ועבור משפחתה". לדבריו, פיסטוריוס איבד מביטחונו ונדמה שהוא "צועד במעגלים".

האצן האולימפי והפראולימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח בת זוגו בבית המשפט, 19 בפברואר 2013. רויטרס
"צועד במעגלים". אוסקר פיסטוריוס בבית המשפט בפרטוריה/רויטרס

יוצרי הסרט טוענים כי בלשי המשטרה דרשו לקבל את פרטי כל שיחות הטלפון שהיו בין פיסטוריוס לסטינקאמפ ביום הרצח ואת פרטי הודעות הטקסט שהחליפו השניים. לפי הנאמר בסרט, לתביעה אין כל כוונה להגיע לעסקת טיעון מול פרקליטיו של פיסטוריוס, או להאשימו בעבירה קלה יותר מרצח.

פיסטוריס, בן 26, שוחרר בערבות לפני כשבועיים ושוהה אצל דודו. בסוף השבוע דווח כי עורכי דינו ביקשו להקל בתנאי מעצר הבית שלו ולהשיב לו את דרכוניו כדי שיותר לו לצאת לחו"ל. עורכי דינו גם עתרו נגד הדרישה שפיסטוריוס יתייצב פעמיים בשבוע בתחנת המשטרה, כחלק מתנאי המבחן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully