וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לוואלה! חדשות: "מקווה שתקום ממשלה בקרוב"

יו"ר הבית היהודי שנועד אתמול עם נתניהו וליברמן ייחל הבוקר ש"עם ישראל יזכה לממשלה טובה ויציבה במהרה". המגעים בין מפלגתו לבין הליכוד-ביתנו צפויים להימשך השבוע

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי הפגישה ה"טובה" בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הבוקר (שני) יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי הוא מצפה שמלאכת הרכבת הממשלה תסתיים במהרה. "אני מקווה שעם ישראל יזכה לממשלה בזמן הקרוב. ממשלה טובה ויציבה ובמהרה", אמר הבוקר בנט לוואלה! חדשות והוסיף: "אני מאחל לעם ישראל יום נהדר".

בפגישת המשא ומתן הקואליציוני שנערכה אתמול השתתף גם שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב". מי שנפגעים מההתקרבות בין הליכוד-ביתנו לבין בנט ומפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, הן המפלגות החרדיות. עם זאת, גורמים חרדים מעריכים כי ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, וכי הישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד.

אחד מחברי הכנסת של ש"ס אמר אתמול כי "אנחנו הולכים לאופוזיציה, אין ברירה אחרת, אבל זה לא נורא. הממשלה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב. זו אהבה שתלויה בדבר, וברגע שבטל הדבר, בטלה האהבה. הפערים ביניהם כל כך מהותיים, שאין סיכוי שזה יחזיק מעמד הרבה זמן".

גם אפשרות של הליכה לבחירות חוזרות לא נשללת על ידם במציאות הנוכחית. גורם בש"ס ציין כי "אין לנתניהו מה להפסיד גם אם הסקרים לא מחמיאים. הרי לנהל ממשלה כזו, עם לפיד ובנט שיעשו לו צרות, זה בלתי אפשרי, וגם הוא יעדיף ללכת לבחירות חוזרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully