וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנתק: נתניהו, ליברמן ובנט נועדו לפגישה ”טובה ומעשית”

3.3.2013 / 17:23

לאחר שקיבל ארכה להרכבת הקואליציה, נפגש נתניהו עם יו"ר הבית היהודי יחד עם השר לשעבר ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי ההידברות בין הצדדים תימשך בקרוב

צילום: מור שאולי, באדיבות חדשות 2, עריכה: רן מנחם

אחרי חילופי ההאשמות ביניהם רק בימים האחרונים, נפגשו היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בתחילת הפגישה השתתף גם שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, ובסביבתו הגדירו אותה "טובה". בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב".

אתמול, בדברים שנשא בבית הנשיא בעת שקיבל ארכה להרכבת הממשלה, מתח נתניהו ביקורת על בנט ולפיד. "הציבור החרדי מוכן לקבל את ההבנות, אך הסיבה שלא הרכבתי ממשלה היא כי יש חרמות של ציבור בישראל - וזה לא מתאים להשקפתי. אני עושה כל שביכולתי כדי לאחד את העם", אמר ראש הממשלה. נתניהו הסביר כי בכוונתו לנסות שוב להקים ממשלה בימים הקרובים, והוסיף כי הוא "מקווה שמנהיגי המפלגות יגלו אחריות".

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מגיע לפגישתו עם ראש הממשלה, 3 מרץ 2013. נועם מושקוביץ
בנט מגיע לפגישתו עם נתניהו/נועם מושקוביץ

בעקבות הדברים, כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו כי דווקא אנשי הליכוד החרימו את מפלגתו לאחר הבחירות וסירבו לדבר עם נציגיה. "אנו ציפינו להיות השותף הטבעי והראשון שנכנס לממשלת נתניהו. למרות החרם נגדנו, המלצנו על נתניהו לנשיא, ללא העמדת תנאים, כפי שהבטחנו בבחירות. אך המסר מהליכוד היה פשוט - בשום מחיר הציונות הדתית לא תהיה בממשלה", כתב בנט בעמוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ח"כ אריה דרעי מש"ס יוצא  מהפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
יישאר בחוץ? דרעי מגיע לפגישתו עם נתניהו/נועם מושקוביץ

מוקדם יותר נועד נתניהו עם ראשי סיעת ש"ס ובמהלך הפגישה עדכן את השלושה במגעים הקואליציוניים. לדברי גורם בש"ס, ראש הממשלה טען כי הוא מאוד רוצה את ש"ס בקואליציה, אך לאור הברית בין בנט ליאיר לפיד הוא לא יכול, נכון לעכשיו, להכניס אותם. לדברי הגורם, נתניהו הבטיח לשלושה כי עד לרגע האחרון הוא ימשיך לפעול לכניסתם לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully