וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הטיח בנתניהו: "היה לנו הסכם, קיבלתם רגליים קרות"

ערוץ 10 דיווח הערב כי דרעי תקף את ראש הממשלה לאור הפרת הסיכום שהשיג מנהיג ש"ס עם ליברמן: "אתה זה שהובלת את המו"מ לנקודה הזו". נתניהו התגונן: "מה יכולתי לעשות?"

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

ראשי ש"ס מתחילים להפנים כי התיקים בממשלת נתניהו השלישית מתרחקים מהם, בעיקר בשל הפגישה "הטובה" שנערכה אתמול (ראשון) בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר הבית היהודי, ח"כ נפתלי בנט. ערוץ 10 פרסם הערב חילופי דברים בין ח"כ אריה דרעי, מראשי ש"ס, לבין נתניהו, במהלכם הטיח דרעי בראש הממשלה כי "אתה זה שהובלת את המשא ומתן לנקודה הזאת". נתניהו ניסה להתגונן מפני המתקפה עליו, והשיב: "מה יכולתי לעשות?".

פגישת צוותי המשא ומתן של הליכוד וש"ס - אריה דרעי. דרור עינב
סיכם עם ליברמן וליאון/דרור עינב

על פי הדיווח בערוץ 10, דרעי הסביר לנתניהו כי הוא הגיע להסכמה עם שותפו של נתניהו, השר לשעבר אביגדור ליברמן, וכן עם נציגם למשא ומתן הקואליציוני, משה ליאון, לפיה אנשי הליכוד–ביתנו יחתמו על הסכם קואליציוני עם ש"ס ועם יו"ר התנועה, ציפי לבני, "ואז לפיד ובנט היו נכנעים. קיבלתם רגליים קרות". ראש הממשלה השיב כי הוא לא היה מודע להסכם. בפגישה שקיים היום נתניהו עם דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, עדכן ראש הממשלה את שלושת ראשי סיעת ש"ס במגעים הקואליציוניים. גורם בש"ס מסר כי נתניהו טען בפניהם כי הוא מעוניין מאוד שש"ס תיכנס לקואליציה, אך לאור הברית בין בנט לבין יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אין באפשרותו לצרפם לממשלה כעת. הגורם הוסיף כי נתניהו התחייב כי יפעל להכנסתם לקואליציה "עד הרגע האחרון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חילופי ההאשמות בין בנט לבין נתניהו בדבר המבוי הסתום במשא ומתן הקואליציוני בין שתי המפלגות הגיעו אתמול לשיא חדש, כאשר נתניהו האשים את בנט ואת בעל בריתו לפיד בהטלת חרם על ציבור החרדים. בנט לא נשאר חייב והאשים את הליכוד בהחרמת הבית היהודי לאחר הבחירות. היום נדמה כי הרוחות נרגעו מעט, לאור הפגישה שקיימו השניים בלשכת ראש הממשלה בירושלים. ליברמן נכח בתחילת הפגישה, וגורמים בסביבתו הגדירו אותה "טובה". אנשיו של בנט מסרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully