וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסת פיסטוריוס ירתה בנשק זהה לזה שהרג אותה?

בתמונה שפורסמה ב"סאן", נראית ריבה סטינקאמפ במטווח כשהיא אוחזת באקדח מסוג 9 מ"מ - אותו נשק שהביא כנראה למותה. בפייסבוק כתבה: "משחקי ירי! עכשיו אני פחות לחוצה"

הדוגמנית הדרום אפריקאית, ריבה סטינקאמפ בת ה-29, שנורתה למוות על ידי בן זוגה האצן האולימפי, אוסקר פיסטוריוס, נהגה לירות באותו האקדח שהביא למותה? בתמונה שפורסמה היום (שבת) בצהובון הבריטי "הסאן" נראית סטינקאמפ במה שנראה כמו מטווח ומכוונת אל מטרה כלשהי, לא ברור אם היא יורה או לא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהגה לירות באותו הנשק שהביא למותה? סטינקאמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשק בו היא כביכול יורה, אקדח מסוג 9 מ"מ, עשוי להיות אותו הנשק שנתפס על ידי המשטרה לאחר הרצח. חודשים לפני שהחלה לצאת עם האצן קטוע הרגליים, סטינקאמפ כתבה באחת מהרשתות החברתיות על טיול עם חברים: "משחקי ירי הבוקר! אני מרגישה פחות לחוצה כעת". דובר ממשפחתה הגיב לפרסום ב"סאן" ומסר כי "אני לא מודע לכך שריבה ידעה כיצד להשתמש באקדח – אביה מעולם לא לימד אותה להשתמש באחד".

בתחילת השבוע פורסם התיעוד האחרון של סטינקאמפ שצולם ביום מותה. בתיעוד ממצלמת אבטחה המציג את פניה של הצעירה המנוחה, שעות ספורות לפני שנורתה למוות בחדר האמבטיה של הבית, נראית סטינקאמפ יושבת במכונית "מיני קופר", ומחייכת לעבר השומר שניצב בכניסה לבית - שמשיב לה בחיוכים. מכוניתו של פיסטוריוס, ששב הביתה דקות ספורות אחר כך, נראית גם היא בסרטון, אך המצלמה רחוקה מדי בכדי להבחין בפניו.

אוסקר פיסטוריוס. AP
פיסטוריוס בבית המשפט/AP

לפני כשבוע שחרר בית המשפט בפרטוריה בערבות את פיסטוריוס. את סוף השבוע שעבר הוא העביר בבית דודו בפרברי העיר. פיסטוריוס מואשם ברצח בכוונה תחילה של ארוסתו. משפטו יתחיל ב-4 ביוני. הוא נצטווה להפקיד את שני דרכוניו ואת כלי הנשק שהחזיק, ולהימנע מלהגיע לביתו או ליצור קשר עם העדים בפרשה. בתוך כך, נודע גם קרל פיסטוריוס, אחיו של הספורטאי האולימפי, מואשם בהריגה. זאת, אחרי שהיה מעורב ב-2010 בתאונת דרכים קטלנית עם רוכבת אופנוע וגרם למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully