וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על האסיר X: "יש דברים חשובים מחופש המידע"

יו"ר הבית היהודי הדף את הטענות לפיהן יש לבקר את שירותי הביטחון החשאיים ואמר: "לא רוצה שקיפות, אני סומך עליהם". הוא תקף גם את התקשורת והעיתונאים: "תרגיעו. אנא מכם"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו בשאילתות הח"כים בנוגע לאסיר איקס בכנסת)

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ממשיך בקו של גורמי ימין בכנסת – וטוען היום (חמישי) כי בנוגע לפרשת "האסיר X" היה מוטב שהציבור לא היה נחשף למקרה. בטור שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו תחת הכותרת "הזכות לחיות גוברת על הזכות לדעת" כתב בנט בין היתר כי הוא לא חושב שיש צורך בשקיפות של גורמי הביטחון הישראלים.

"החיים שלנו בישראל הם נורמליים", פתח בנט, "קמים בבוקר, מפזרים את הילדים בגן, הולכים לעבוד, קולנוע לפעמים, שבתות וכו' - זה לא מובן מאליו". לדבריו, למרות האווירה היחסית נינוחה בארץ - ישראל היא המדינה המאוימת ביותר בעולם. "בדרום לבנון יש 60,000 טילים המכוונים לעברנו, בסוריה מתחוללים קרבות בין אל-קאעדה, לכוחות סורים לכוחות אירנים כאשר הנשק הכימי הסורי עלול ליפול לידי טרוריסטים. איראן דוהרת לעבר פצצה גרעינית ומאיימת באופן גלוי להשמיד אותנו. בירדן מתחזקים כוחות חתרניים נגד המשטר. מצרים עברה מהפיכה והשלטון הנוכחי מורכב מ-40% האחים המוסלמים, ועוד 35% סלפיסטים (עוד יותר קיצוניים)".

"תודה לכם אנשי הצללים"

לטענתו של יו"ר הבית היהודי, חרף האיומים הנשקפים על המדינה מכל עבר, ממשיכים פה החיים כסדרם, "בזכות אנשי הדממה והצללים" של כוחות הביטחון החשאיים של מדינת ישראל. "איננו יודעים מה הם עושים. איננו יודעים מי הם. למעשה איננו יודעים עליהם דבר. וטוב שכך. אבל הם שם. יום יום. שעה שעה".

בנוגע לטענות שעולות מפעם לפעם בתקשורת ובציבור בנוגע לדרכי הפעולה הבלתי שגרתיות של כוחות הביטחון החשאיים אמר בנט כי יש סבירות שהם אכן משתמשים בשיטות מאוד לא מקובלות ולא "אנינות" מנת להגן על המדינה. "ככה זה כשאתה פועל מול גורמי טרור פנאטיים הלהוטים למחוק את העם היהודי מעל פני האדמה. אז קודם כל, תודה לכם, אנשי הצללים. שנית, אני פונה לשדרני האולפנים, לכתבים, לעורכים, לכולם: תרגיעו. אנא מכם. יש דברים יותר חשובים מסקופים, ואפילו מחופש המידע. הקיום של העם היהודי בארץ ישראל יותר חשוב, למען השם!"

הוא המשיך לתקוף את כלי התקשורת וטען: "אני לא רוצה שקיפות של שירותי הביטחון שלנו. אני סומך עליהם. כן, צריך ויש גופי בקרה. אך אני חושב שעיתונאים ישראלים צריכים להיות קודם כל ישראלים ורק אחר כך עיתונאים. במלחמת לבנון השנייה אני זוכר איך בשם 'הזכות לדעת', התקשורת סיפרה לנו (ולאויבנו) על הפעילות המבצעית של כוחותינו, בזמן אמת".

אתמול התייחס חברו לסיעה, ח"כ אל"מ מוטי יוגב, לפרשת "האסיר X" ויצא נגד חברי הכנסת שהעלו שאילתות בעניין לשר המשפטים היוצא יעקב נאמן. "עם ישראל לא רוצה לדעת הכל. יש מקום לביקורת, אבל זה חוסר אחריות להשתדל לחשוף זאת באופן כזה כמו שעשו טיבי וחברי הכנסת מהשמאל הקיצוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully