וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיד משפחתו של בן אלון: הגיע הזמן לדרוש צדק

חבר המשפחה באוסטרליה סיפר לעיתון מקומי על היכרותו עם "האסיר איקס", ואמר: "כולנו ידענו שהיה משהו חשוד וסודי במותו של בן אבל לא רצינו לגעת בזה בגלל צו האיסור בישראל"

צילום: רשת ABC האוסטרלית, עריכה: יותם בן דוד

בן אלון, המכונה "האסיר X" ושתחקיר באוסטרליה חשף כי התאבד כסוכן מוסד בבית הכלא בישראל ב-2010, היה "אדם חם ואוהב" - כך לדברי ידיד של אביו. הנרי גרינר, מפיק בטלוויזיה האוסטרלית, סיפר לעיתון "The Age" כי "כולנו ידענו שהיה משהו חשוד וסודי במותו של בן, אבל אף אחד לא רצה לגעת בזה בגלל צו האיסור שהוטל בישראל".

גרינר, המיודד עם אביו של אלון ומכיר את המשפחה מבית הכנסת, אמר כי החליט להתראיין אחרי שידור התחקיר ברשת האוסטרלית, שחשף את הפרשה שהייתה אסורה לפרסום בישראל. "עכשיו, המרצע יצא מן השק, ואנחנו הולכים לגלות הרבה יותר. במסגרת התהליך הזה, אני חושב שראוי שיהיה צדק עבור בן, כדי שנגלה מה קרה - כי אף אחד לא באמת יודע".

פרשת האסיר X - כותרות נוספות
יום לפני ההתאבדות: אלון זכה לביקור ולא הראה חרדה
המדינה מודה: אזרח זר הוחזק בזהות בדויה בכלא והתאבד
חבריו של האסיר מספרים: הוא "פטפטן שהתיידד עם אירנים"
השמועה בקיבוץ של אסיר X: "חזר הלום קרב מלבנון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, "זו אירוניה, משום שבן היה בחור צעיר, רך, עדין ורגיש, ואני לא חושב שהוא היה הטיפוס (שיתגייס למוסד). אבל בגלל שהייתה לו הכשרה צבאית ותואר במשפטים, ובגלל שהוא היה מתאים ואינטליגנטי - בוודאי שהוא היה מטרה עבורם. הם מגייסים רק את הטובים שבטובים".

אתמול נודע כי במהלך תקופת מעצרו, זכה אלון לביקורים של בני משפחתו וכי במשך כל תקופת מאסרו הכחיש את החשדות נגדו. בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפר עו"ד אביגדור פלדמן כי התבקש להגיע לתאו של האסיר יום או יומיים לפני התאבדותו, נוסף לשלושת עורכי הדין שייצגו את האסיר בכל ההליכים שנוהלו בעניינו, זאת לבקשת אשתו של אלון. לאחר שקיבל אישור לכך, הוא שוחח עמו בתאו בין שעה לשעתיים. עו"ד פלדמן אמר כי התרשם מאישיותו של בן אלון, שאותו הגדיר "בחור טוב ונחמד", וציין כי לא הבחין בסימנים של חרדה או דיכאון, שיכולים היו להעיד כי מצבו הנפשי קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully