וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: שרידי אדם בבקתה בה הסתתר השוטר-רוצח

בשלב זה נבדק האם שרידי הגופה החרוכה שייכים לכריסטופר דורנר, שאחריו רדפה המשטרה כשבוע. במקביל, עלו סרטונים משידורים חיים בהם נשמעו לכאורה שוטרים: "שירפו את הבקתה"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו במצוד אחר השוטר-רוצח בקליפורניה)

תום המצוד? שרידים חרוכים של גופת אדם נמצאו היום (רביעי) בבקתה סמוך לאגם "ביג בר" בקליפורניה, בה על פי החשד התבצר השוטר לשעבר החשוד בסדרת מעשי רצח, כך מסרה המשטרה, אשר רדפה אחריו בשבוע האחרון. השרידים נמצאו בחורבות הבקתה השרופה והמשטרה פועלת כעת על מנת לזהותה, ולבדוק האם מדובר בגופת השוטר לשעבר כריסטופר דורנר, החשוד ברצח ארבעה בני אדם, שניים מהם שוטרים, במסגרת מסע נקמה לאחר פיטוריו. על אף דיווחים מוקדמים לפיהם היו בבקתה שני חטופים, בינתיים לא נמצאה שם גופה נוספת.

שני גורמים בכוחות הביטחון האמריקנים אמרו לרשת סי.בי.אס כי הם בטוחים שמדובר בגופת השוטר הנמלט. הערכתם מבוססת על כך שהבקתה הייתה מוקפת שוטרים ואיש לא נראה נמלט ממנה. לדברי הרשויות, נשמעה ירייה מתוך הבקתה לפני שפרצה בה האש שכילתה אותה. אתמול נמצאה הבקתה, ופרצו במקום חילופי אש בין דורנר לשוטרים, בהם נהרג שוטר ושוטר נוסף נפצע. במהלך חילופי האש, השליך דורנר רימוני עשן. כמו כן דווח שהמשטרה השתמשה בגז מדמיע.

המרדף אחר השוטר רוצח בקליפורניה. רויטרס
המרדף אחר השוטר לשעבר כריסטופר דורנר/רויטרס

במקביל לפרסום הידיעה על מציאת הגופה בבקתה, הועלתה לרשת הקלטות של שידורים חיים מהמצוד ברשת הטלוויזיה המקומית KCAL9 וכן ברשת המקומית של סי.בי.אס, בהן נשמעים לכאורה השוטרים אומרים "העלו אותה באש" בהתייחסם לבקתה. במהלך הדיווח ברשת סי.בי.אס נשמע גם המשפט "הביאו את הגז". עם זאת, עדיין לא ברור מה היה הגורם לפרוץ השריפה.

השידור במהלכו נשמעו השוטרים אומרים לכאורה "העלו אותה באש"

המצוד אחר דורנר התמקד באזור אגם "ביג בר", שהוא אתר סקי פופולרי בהרי סן ברנרדינו, כ-130 קילומטרים מלוס אנג'לס, שם אותר הג'יפ השרוף שלו לפני כשבוע. לדברי הרשויות, דורנר אומן בהישרדות בזמן שירותו הצבאי לפני שהתגייס למשטרה, ומאות סוכנים פדרליים הוצבו גם באזור הגבול עם מקסיקו כדי למנוע ממנו להימלט מהמדינה.

במסגרת המצוד, שוטרים ירו בשוגג לעבר מכונית שחשבו שדורנר יושב בה, ופצעו קל שני בני אדם שישבו בה. משטרת לוס אנג'לס הוצפה בפניות מהציבור, בשל בקשות לסיוע באיתור של דורנר. המשטרה והעירייה הציעו פרס בגובה מיליון דולרים למי שיעביר מידע ממשי שיסייע בלכידתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully