וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: חילופי אש עם השוטר-רוצח; שוטר נהרג

אחרי שישה ימים של מצוד, נמצא ככל הנראה השוטר לשעבר כריסטופר דורנר שרצח שלושה בני אדם. בחילופי האש נהרג שוטר אחד, ומעל הבקתה בה מתבצר השוטר מיתמר עשן כבד

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

חילופי אש בין השוטר-רוצח, כריסטופר דורנר לשוטרים באגם "ביג בר" בקליפורניה – כך דיווחו אמש (שלישי) גורמי אכיפת חוק במדינה. שני שוטרים נורו בחילופי האש בהרים המושלגים, ואחד מהם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. על פי דיווחים ראשוניים נראה כי דורנר פרץ לבית, חטף שני בני אדם ואלה הצליחו ליצור קשר עם המשטרה. רימוני עשן נזרקו על ידי דורנר במהלך חילופי האש, וכוחות הביטחון החלו מכתרים בקתה בה ככל הנראה הוא מסתתר. מעל הבקתה מיתמר עשן. ערוץ טלוויזיה מקומי שידר מאזור התקרית ודיווח כי במקום נשמעו קולות ירי וצעקות. צוותי הצלה נמצאים גם כן במקום והמשטרה חסמה את כבישי הגישה לאזור שבו נמצא דורנר.

מצוד אחר השוטר-רוצח. רויטרס
אזור התקרית בקליפורניה/רויטרס

המצוד אחר דורנר התמקד באזור אגם "ביג בר", שהוא אתר סקי פופולרי בהרי סן ברנרדינו, כ-130 קילומטרים מלוס אנג'לס, שם אותר הג'יפ השרוף שלו ביום חמישי. לדברי הרשויות, דורנר אומן בהישרדות בזמן שירותו הצבאי לפני שהתגייס למשטרה, ומאות סוכנים פדרליים הוצבו גם באזור הגבול עם מקסיקו כדי למנוע ממנו להימלט מהמדינה. במסגרת המצוד, שוטרים ירו בשוגג לעבר מכונית שחשבו שדורנר יושב בה, ופצעו קל שני בני אדם שישבו בה. משטרת לוס אנג'לס הוצפה בפניות מהציבור, בשל בקשות לסיוע באיתור של דורנר. המשטרה והעירייה הציעו פרס בגובה מיליון דולרים למי שיעביר מידע ממשי שיסייע בלכידתו של דורנר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אגם "ביג בר" בקליפורניה

זה שישה ימים מנהלת משטרת לוס אנג'לס מצוד אחר השוטר לשעבר החשוד החשוד בביצוע שלושה מעשי רצח באזור העיר. במסגרת החקירה, נפתח מחדש תיק הפיטורים של דורנר, בן 33, ששוחרר מתפקידו. מפקד משטרת לוס אנג'לס קרא לדורנר להסגיר את עצמו, כדי ש"יוכל לספר את גרסתו" להשתלשלות האירועים שהובילו לפיטוריו. הוא פוטר אחרי שהתגלה כי שיקר כשטען שאמר ששוטרת שהייתה ממונה עליו נקטה אלימות מוגזמת כלפי עציר חולה.

המשטרה הציבה אבטחה סביב יותר מ-50 שוטרים, ששמותיהם הוזכרו במכתבו של דורנר. במסגרת צעדי האבטחה המוגברים והמצוד אחר השוטר הנמלט, עובתה השמירה סביב כמה בתי ספר ששמם הוזכר במניפסט שפרסם דורנר. במכתבו, טען דורנר כי הוא אף חמוש במשגר טילים מתוצרת רוסית, אך לא ברור אם יש אמת בטענה הזו.

(עדכון ראשון: 23:30)

פרס של מיליון דולר על ראשו של השוטר הנמלט. רויטרס
צילומי מצלמת אבטחה של דורנר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully