וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרס על "השוטר-הרוצח": מי רוצה להיות מיליונר?

רויטרס

12.2.2013 / 14:28

יממה אחרי שהודיעו הרשויות בלוס אנג'לס על פרס של מיליון דולר למסייע בלכידתו של השוטר לשעבר החשוד ברצח, הוצפו המוקדים בפניות, והמשטרה הודיעה על צמצום שירותיה לציבור

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת לוס אנג'לס מוצפת בפניות מהציבור, בשל בקשות לסיוע באיתור של כריסטופר דורנר, ה"שוטר-רוצח" הנמלט, שמתנהל אחריו מצוד מאז השבוע שעבר. אמש הציעו המשטרה והעירייה פרס בגובה מיליון דולרים למי שיעביר מידע ממשי שיסייע בלכידתו של דורנר, החשוד שיצא למסע נקמה בגין פיטוריו מהמשטרה ורצח שלושה בני אדם.

בשל הפניות המרובות למוקדנים הודיעה המשטרה כי היא מצויה בעומס מיוחד, וכי אין באפשרותה להגיב אפילו למקרי פריצה בבתים שאינם מסכנים חיי אדם. דורנר, בן 33, נראה לאחרונה ביום חמישי בשבוע שעבר, כשארב לשני שוטרים סמוך לרמזור בעיר ריברסייד וירה למוות באחד מהם. במשטרת לוס אנג'לס פסלו את ההשערה שלפיה "ירידתו למחתרת" של דורנר בימים שחלפו רומזת על התאבדותו, ואמרו כי הנחת העבודה היא שהוא חי.

לקריאה נוספת
משטרת לוס אנג'לס: דורנר סימן כמטרה את מי ששומר על הציבור
חשש: השוטר הנמלט חמוש בנשק רב - ומאומן היטב בהישרדות

מצוד אחרי השוטר-רוצח כריסטופר דורנר. לוס אנג'לס, קליפורניה, פברואר 2013. רויטרס
מחסומי דרכים בכבישי הגישה למקסיקו. אזרחים דיווחו על פקקים מרובים/רויטרס

במסגרת המצוד נוצרו פקקי תנועה גדולים במחסומי הכבישים בגבול בין קליפורניה למקסיקו, שבהם נבדקו הנהגים במכוניות החולפות. החיפוש אחר דורנר, שנחשב למצוד היקר ביותר שנערך אי פעם באזור לוס אנג'לס, מתמקד באזורי ההרים הגובלים עם המדינה השכנה. לפי מסמכים של שירות המרשלים של ארצות הברית, התנהל בשלב מסוים מעקב גם אחר אדם החשוד כמי שפעל כשותפו של דורנר. השותף, לכאורה, זוהה רק בראשי התיבות של שמו, J.Y, אך לא ברור אם הוא נחקר שוב בימים האחרונים, שכן המשטרה הצהירה כי היא מאמינה שדורנר פעל לבדו.

דורנר פוטר מתפקידו אחרי שהתגלה כי שיקר כשטען שאמר ששוטרת שהייתה ממונה עליו נקטה אלימות מוגזמת כלפי עציר חולה. מפקד משטרת לוס אנג'לס קרא לדורנר להגיע לחקירה כדי ש"יוכל לספר את גרסתו" להשתלשלות האירועים שהובילו לפיטוריו. המשטרה הגדירה את מעשיו של דורנר כ"טרור פנימי", והודיעה כי "דורנר הוא אדם שסימן כמטרה את מי שהפקדנו בידם את ביטחון הציבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מצוד אחרי השוטר-רוצח כריסטופר דורנר. לוס אנג'לס, קליפורניה, פברואר 2013. רויטרס
לדברי המשטרה, מדובר במצוד היקר והנרחב ביותר באזור לוס אנג'לס אי פעם/רויטרס

נכון לראשית השבוע, המצוד אחר דורנר התמקד גם באזור אגם "הדב הגדול", אתר סקי פופולרי בהרי סן ברנרדינו, כ-130 קילומטרים מלוס אנג'לס, שם אותר הג'יפ השרוף שלו ביום חמישי. לדברי הרשויות, דורנר אומן בהישרדות בזמן שירותו הצבאי לפני שהתגייס למשטרה. במסגרת המצוד, ירו שוטרים בשוגג לעבר מכונית שחשבו שדורנר יושב בה, ופצעו באורח קל שני בני אדם שישבו בה, וערכו חיפושים בכמה אתרים שבהם דיווחו אזרחים על דמויות שענו על תיאורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully