וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: שנתיים מאסר לישראלי שהורשע בהסתננות

בית המשפט במצרים גזר שנתיים מעצר על אנדריי פשניצ'ניקוב שנעצר לפני כחודש וחצי לאחר שנכנס למדינה בצורה בלתי חוקית וללא מסמכים, כך מספרים מקורביו. "אנחנו לבד במערכה"

בית המשפט במצרים גזר אתמול (שני) שנתיים מאסר בפועל על הישראלי אנדריי פשניצ'ניקוב, שהורשע בהסתננות לשטחי מדינה. חברתו של פשניצ'ניקוב, ליזי שגיא, אישרה את הדיווח בשיחה עם וואלה! חדשות וסיפרה כי תחילה הוחלט לגרשו חזרה לישראל, אך הפרקליטות ערערה על ההחלטה – והערעור התקבל.

אנדרי פשניצ'ניקוב. AP
מעולם לא הואשם בריגול. פשניצ'ניקוב/AP

"חשבנו שבתסריט הגרוע ביותר הוא יקבל חצי שנה", אמרה שגיא לאחר שהסבירה כי הדיון שנערך היום היה אמור להיערך ביום שבת ונדחה. "התדהמה הייתה כל כך גדולה. אנחנו זקוקים לכל עזרה וסיוע. אנחנו לגמרי לבד במערכה הזאת. לדבריה, פשניצ'ניקוב מעולם לא נחשד בריגול. היא הוסיפה גם כי קרוביו של פשניצ'ניקוב הצליחו לקבל את דרכונו המוחרם בחזרה.

לפני כשבועיים ביטל בית משפט במצרים את ההחלטה לשחרר את פשניצ'ניקוב, העצור מזה כחודש וחצי במדינה, והאריך ב-15 ימים את מעצרו. פשניצ'ניקוב נעצר בסיני ב-28 בדצמבר לאחר שנכנס לתוך המדינה בצורה בלתי חוקית וללא מסמכים. בתחילה דווח כי הוא נחקר בחשד לריגול, אולם כעבור ימים ספורים התברר כי הוא חשוד בהסתננות בלתי-חוקית לתוך המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully