וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילא לוטו בתחנת דלק - וזכה פעמיים בארבעה חודשים

בחודש ספטמבר מילא תושב דרום קרוליינה בר מזל כרטיס לוטו בתחנת דלק, וזכה ב-200 אלף דולר. בשבוע שעבר, בתחנת דלק אחרת, הוא מילא כרטיס נוסף וזכה, שוב, בפרס הנכסף

יותר מזל מדלק? תושב דרום קרוליינה זכה בלוטו פעמיים בתוך ארבעה חודשים, במילוי כרטיסי גירוד שרכש בתחנות דלק שונות, סמוך למקום מגוריו. בחודש ספטמבר האחרון הוא זכה בפרס בשווי של 200 אלף דולר, ובשבוע שעבר, בתחנת דלק הנמצאת במרחק מייל אחד מהתחנה בה רכש את הכרטיס הראשון, הוא מצא את מזלו בפעם השנייה.

ראשו עדיין היה טרוד בתכנון חלוקת 200 אלף הדולרים הראשונים לילדיו, שהיו אמורים לשמש להם לקולג', בזמן שהוא התבשר כי זכה, שוב, ב-200 אלף דולר נוספים. בשני המקרים השקיע הזוכה לא יותר מ-10 דולרים (כ-40 שקלים).

הסיכויים לזכות בלוטו פעם אחת נמוכים מהסיכויים להיהפך לנשיא ארצות הברית, מה שהופך את הזכייה בפעם השנייה לכמעט בלתי אפשרית. אך עם זאת – זה קרה כבר קודם. בחודש יולי האחרון זכה גו'זף סילבסטר מווירג'יניה במאה אלף דולרים, בפעם השנייה בשלושה חודשים. גם לנה איטון, קשישה בת 91 מאינדיאנה, זכתה לאחרונה פעמיים בתחרות הלוטו, מה שהוסיף לה כ-400 אלף דולרים לחשבון הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully