וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מהמרכז זכו בלוטו – אבל שמרו בסוד מהילדים

מדוע בחרו ההורים להסתיר את הפרט המרגש מילדיהם? כדי "שימשיכו לעבוד ולהרוויח את לחמם, שילמדו ששום דבר לא בא בקלות". בני הזוג ציינו כי ישתמשו בכסף כדי לסייע לנזקקים

איך אפשר להסתיר בשורות משמחות כל כך? גבר ואישה ממרכז הארץ בשנות ה-60 לחייהם זכו בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת, והוסיפו לחשבון הבנק שלהם לא פחות מ-16 מיליון שקלים. הבעל גילה את הזכייה בשעת לילה מאוחרת, כאשר השווה את המספרים שבטופס לאלה המופיעים באתר מפעל הפיס.

"עברתי שורה שורה, לרגע אחד כמעט עזבתי את הטופס כיוון שהייתי בטוח שאין זכייה, ורק לאחר שהגעתי לשורה האחרונה ראיתי שהמספרים תואמים, ספרה אחר ספרה", סיפר. "מיד ניגשתי לאשתי והערתי אותה מהשינה, אמרתי לה שזכינו בלוטו והיא לא האמינה והביטה שוב ושוב בטופס, וכך העברנו את הלילה – נרגשים מהידיעה המרעישה". השניים מילאו את הטופס ביום חמישי בדוכן בעיר, ושילמו עבורו 58 שקלים. "אני לא ממלא לוטו באופן קבוע", הדגיש הבעל.

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
השקיעו 58 שקלים, וזכו ב-16 מיליון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

לבני הזוג שמונה ילדים, שעדיין אינם יודעים על האירוע המרגש שפקד את הוריהם, ויתכן כי לעולם לא ידעו. "ברוך השם יש לנו כסף, אנחנו לא יודעים מחסור. הילדים שלנו קיבלו וימשיכו לקבל, אבל אנחנו רוצים שהם ימשיכו לעבוד כדי להרוויח את לחמם, שילמדו ששום דבר לא בא בקלות. הרי בסופו של דבר כל מה ששלנו יהיה שלהם. אנחנו לא ניקח שום דבר איתנו", הסבירו. ההורים ציינו כי בכוונתם לסייע עם חלק מהכסף לכמה משפחות שזקוקות לעזרה "ואף גורם ברשות בעירנו לא מרים את הכפפה ומסייע להם. מדובר במשפחות קשות יום, בעלות מוגבלויות קשות, שהלב כואב רק מלראות אותן".

כשנשאלו השניים מה החלום הגדול בעקבות הזכייה, השיבו שאת החלומות שלהם הם כבר הגשימו. "הכי חשוב מבחינתנו זה לסדר את הילדים, שנהיה שקטים ורגועים, ובנוסף, בזכות הזכייה קיבלנו את האפשרות הנהדרת לעשות קצת גמילות חסדים". באותה הגרלה זכה אדם נוסף, גם הוא בשנות ה-60 לחייו, תושב השפלה, גרוש ואב לשניים. הוא, בניגוד לבני הזוג, שיתף את בנו במידע ואף הגיע איתו לבית מפעל הפיס כדי לאסוף את הכסף. "עכשיו כשזכיתי אוכל לרכוש עבור ילדיי ועבורי דירה, להחליף להם רכב, והחשוב מכל - לרכוש ספר תורה לבית הכנסת על שם סבי וסבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully