וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קם משבעה על אביו וגילה שזכה ב-13 מיליון בלוטו

תושב הצפון מילא טופס הגרלה ב-82 שקל, אך נוכח מות אביו נשכח העניין. רק אחרי ימי האבל נדהם לגלות שהטופס שווה מיליונים. "הדבר הראשון שעשיתי זה לבשר לחמשת ילדיי"

תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו ואב לחמישה, קם השבוע מהשבעה על אביו וגילה כי טופס הלוטו שהמתין בארנקו שווה מיליונים. "קמתי מהשבעה והלכתי לסידורים. התחנה האחרונה הייתה דוכן הלוטו", סיפר האיש. "נתתי למוכר את הטופס שמילאתי לפני מות אבי, הוא הכניס למכונה, הוציא והושיט לי אותו חזרה. חשבתי שאין בכלל זכייה ופתאום שמעתי אותו אומר 'כנראה שמדובר בפרס גבוה, כי כתוב שאתה צריך לאסוף את הפרס ממשרדי הפיס בתל אביב'".

"הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לילדיי ולבשר להם את דבר הזכייה", סיפר הזוכה. "הם התרגשו מאוד ויחד נסענו לאסוף את הפרס". האיש וילדיו הדרימו לכיוון תל אביב כשהם אוחזים בטופס הלוטו, עליו שילם 82 שקלים בלבד. כשהגיע למשרדי מפעל הפיס גילה את גודל הזכייה: 13 מיליון שקלים. "אני אדם מסודר כלכלית", סיפר. "לא עשיר, אבל חי בסדר גמור. אין לי משכנתא או חובות ואני משתדל לעזור לילדי כמה שאני יכול".

על אף הזכייה הגדולה, אליה מפלל כל חובב לוטו אדוק, סיפר הזוכה כי יוסיף למלא טפסי הגרלה: "אין לי שום ספק שאמשיך למלא לוטו. גם אם לא אזכה יותר, אני עושה זאת בשביל הכיף שלי ובשביל התרומה למדינה". ומה עושים עם 13 מיליון שקלים? את רוב כספי הזכייה הודיע הזוכה כי הוא מתכוון לסגור בבנק וחלק קטן ממנו יפריש לילדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully