וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלפה כרטיס לוטו זוכה מהפח - אך תשיב הפרס לקונה

שרון דאנקן רכשה כרטיס לוטו - וזרקה אותו בטעות לזבל. שרון ג'ונס לקחה אותו - וקיבלה מיליון דולר. כעת פסק שופט כי עליה למסור את כספי הזכייה - אלא שהיא כבר בזבזה אותם

תושבת מדינת ארקנסו בארצות הברית תיאלץ כנראה לוותר על מיליון דולרים בהם זכתה בלוטו, לאחר שכבר קיבלה אותם, ולמסור אותם לאישה אחרת, שקנתה את הכרטיס הזוכה - אך זרקה אותו בטעות לזבל. כך עולה מפסיקת בית משפט שהתקבלה אתמול (שלישי) בעיר סירסי שבמדינה הדרומית.

השופט פסק כי שרון דנקאן זכאית לקבל את כספי הפרס - ולא שרון ג'ונס, שכבר קיבלה את הצ'ק השמן, לאחר שהציגה את הכרטיס הזוכה, אותו שלפה מפח האשפה במרכול בעיירה ביב, יחד עם כרטיסים נוספים, כפי שנהגה לעשות במשך שנים בתקווה למצוא כרטיס זוכה. ההחלטה השיפוטית עדיין אינה סוף פסוק, ופרקליטה של ג'ונס כבר הודיע שיערער עליה. כך או כך, לא ברור עד כמה פשוט יהיה להעביר את הכסף לדאנקן, שכן ג'ונס העידה במשפט כי כבר בזבזה חלק ממנו על רכישת משאית חדשה ומתנות לילדיה.

הטענה העיקרית של דאנקן במשפט, הייתה שזרקה את הכרטיס רק משום שנסרק במרכול בו רכשה אותו, ועל מסך הסורק הופיעה הודעה: "סליחה, לא כרטיס זוכה". פרקליטה של ג'ונס טען כי מרגע שעשתה זאת - ויתרה על חזקתה על הכרטיס ועל הפרס. אולם השופט השתכנע מהעמדה שהציגו פרקליטי התובעת, לפיה השלכת הכרטיס לפח - בטעות יסודה.

לפני שבוע בארה"ב: זכתה בלוטו פעמיים - באותה הגרלה

שרון ג'ונס, תושבת מדינת ארקנסו המנהלת מאבק משפטי על כספי הזכייה מטופס לוטו שמצאה בזבל, 1 במאי 2012. Danny Johnston, AP
במשך שנים נהגה לשלוף כרטיסי לוטו מהזבל. שרון ג'ונס מבכה את מר גורלה, אתמול לאחר הפסיקה/AP, Danny Johnston

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully