וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: זכתה שוב בלוטו - לאחר 3 חודשים

לנה איטון, קשישה בת 91 מאינדיאנה, הכתה את הסטטיסטיקה היבשה לאחר שזכתה ב-400 אלף דולר בשתי הגרלות לוטו מקומיות - תוך שלושה חודשים. "יהיה תענוג לעזור לבני המשפחה"

אם לנה איטון, קשישה חביבה בת 91 מאינדיאנה שבארצות הברית, חשבה אי פעם לבקר בעיר ההימורים לאס וגאס, כדאי לה לצאת לדרך עכשיו. איטון, אם לשישה ילדים, סבתא ל-16 נכדים וסבתא-רבא ל-20 נינים, זכתה בשבוע שעבר ב-99,999 דולרים בזכות כרטיס גירוד שרכשה בחמישה דולרים - שלושה חודשים אחרי שכרטיס הלוטו שלה זכה ב-300 אלף דולר בהגרלה. הבלוג האמריקאי "האפינגטון פוסט" דיווח אתמול (שני) כי הסיכוי של אדם לזכות פעמיים בהגרלה, בהפרש של שלושה חודשים, הוא אחד ל-5.7 טריליון.

לשפץ את הבית ולתמוך במשפחה

"לנה נרגשת מאוד על כך שזכתה בהון, ואנו מאושרים עבורה", סיפר אל לארסון, העובד בחברה שאחראית על הגרלות הלוטו באינדיאנה. לדבריו, "זכייה בהגרלת לוטו היא אירוע מיוחד, וזכייה פעמיים בהגרלה תוך שלושה חודשים עבור אדם שחצה את גיל 90, זה אירוע מדהים". איטון מתכוונת לשפץ את ביתה באמצעות 399,999 הדולרים שקיבלה מההגרלות, אך היא לא שכחה גם את בני משפחתה. "זה יהיה תענוג עבורי לעזור להם", סיפרה הקשישה.

בזכות המזל שהאיר לה פנים, נמנית איטון עם קבוצה קטנה של ברי מזל, שזכו בהגרלות לוטו יותר מפעם אחת. וירג'יניה פייק, תושבת מדינת וירג'יניה, זכתה בחודש אפריל שעבר בפרס של מיליון דולר - פעמיים ביום אחד. פייק, שרכשה שני כרטיסי הגרלה, ניחשה בשניהם חמישה מספרים מתוך שישה. "בחרתי במספרים שקשורים להוריי – בתאריך יום הנישואים שלהם והגילאים שלהם. בכרטיס השני חילקתי את המספרים בשנות הנישואים שלהם", סיפרה פייק לרשת ABC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully