וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל ממוות שבע פעמים - וזכה בפרס הגדול בלוטו

פרנו סלק רימה את המוות במשך עשרות שנים ושרד תאונות שונות ומוזרות. לפני 5 שנים זכה הקשיש מקרואטיה ב-600 אלף אירו, אך לאחרונה ויתר על הונו: "אין סכום כסף שקונה אושר"

פרנו סלק, מורה למוזיקה בן 81, מוכר זה שנים רבות כאיש בעל המזל הרב ביותר בעולם, אחרי שניצל ממוות שבע פעמים. לפני חמש שנים הוא זכה בפרס הגדול בלוטו בקרואטיה והוענקו לו 600 אלף אירו, אך לאחרונה הוא החליט לוותר על הכסף, מפני שלדבריו אין סכום שיכול לקנות לו אושר או אהבה.

סלק מכר את אחוזת הפאר שקנה בשעתו באי פרטי, וחילק את הונו למשפחתו ולחבריו. הוא חזר לבית שעזב סמוך לעיר זגרב, ואת מעט הכסף שהותיר בחשבונו הוא חסך לניתוח להחלפת עצם הירך, כדי שיוכל להעביר את שארית ימיו לצד אשתו האהובה. בהמשך, הוא מתכנן לבנות מקדש קטן לבתולה מריה, שלדבריו אחראית למזלו הגדול.

צפו: פרסומת לחטיף בכיכובו של סלק

לפי ה"טלגרף" הבריטי, סלק ניצל ממוות שבע פעמים. ב-1962, רכבת שנסע בה ירדה מהפסים והדרדרה לנהר. 17 מהנוסעים טבעו במים הקפואים, אך סלק שרד כשהוא סובל מחבלות ומשברים. שנה לאחר מכן, דלת במטוס שטס בו נפתחה. 19 נוסעים הושלכו החוצה ונהרגו, אך הוא נחת על ערימת חציר ושרד.

ב-1966, אוטובוס שנסע בו סטה מהנתיב ושעט ישירות לנהר. ארבעה נוסעים טבעו, אך כצפוי - סלק הצליח לשחות לחוף מבטחים. ב-1970, מכוניתו של סלק עלתה באש בנסיעה מהירה, אך הוא נמלט ממנה ללא פגע. לעומת זאת, ב-1973 הוא איבד את שערות ראשו בדליקה בתאונת דרכים. ב-1995 פגע בו אוטובוס, אך הפעם הוא יצא כמעט ללא פגע. התאונה האחרונה אירעה ב-1996, כשמשאית של האו"ם כמעט פגעה בו בעיקול הררי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully