וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נורה למוות בגלל טעות במערכת הניווט

רודריגו דיאז וחבריו מג'ורג'יה היו בדרכם לאסוף עוד חברה כשהגיעו בשל טעות של ה-GPS לבית הלא נכון. בעל הבית יצא אליהם עם אקדחו, ירה לעבר מכוניתם והרג את הנהג

במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון: המשטרה בעיר ליברן שבג'ורג'יה, ארה"ב, חוקרת את מותו בסוף השבוע של צעיר בן 22 שנורה למוות כשהגיע לכתובת שגויה, אליה הוביל אותו מכשיר ה-GPS. חבריו של הצעיר סיפרו כי היו בדרכם לאסוף נערה שגרה באזור כדי ללכת להחליק על הקרח. בשל טעות במערכת הניווט הלוויינית, הם הגיעו לבית הלא נכון, נכנסו לחניה והבחינו באדם מציץ מחלון הבית.

הם סיפרו כי המתינו במכונית, ואז בעל הבית, פיליפ סיילורס, בן 69, יצא ממנו עם אקדח וירה באוויר. "האיש יצא החוצה. הוא נכנס פנימה שוב, ואז יצא עם אקדח בידו וירה באוויר", סיפר אחד הנוסעים, יסון ג'ימנז. החברים סיפרו כי כאשר ניסו לעזוב את המקום, סיילורס כיוון את האקדח לעבר המכונית וירה בנהג, רודריגו דיאז, שהגיע לארה"ב לפני שלושה חודשים מקובה. הנוסעים סיפרו כי סיילורס ירה בלי ששאל אותם מה בכלל הם עושים במקום. "'תשתקו', זה הדבר היחיד שיצא מהפה שלו", שחזר אחד מהם.

החברים, תלמידי תיכון, סיפרו כי סיילורס אילץ את שאר האנשים להישאר ברכב תחת איומי אקדח עד שהמשטרה הגיעה לבית. הוא נעצר, ומבדיקת המשטרה עלה כי אין לו עבר פלילי. פרקליטו טען כי החשוד חשב שהוא ואשתו מותקפים. "הוא מאוד מוטרד מאובדן החיים כשהגן על ביתו. האירוע קרה מאוחר בערב כשהיה בבית עם אשתו, הוא שיער שמדובר בחדירה לבית והוא טוען לחפותו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully