וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה: חמוש פצע שלושה בני אדם בבית חולים ונהרג

15.12.2012 / 20:50

שוטרים שהוזעקו לבית החולים סנט. וינסנט שבעיר ברמינגהם בארצות הברית ירו באיש, כיוון שפתח באש לעברם. הפצועים הם שני עובדים במוסד הרפואי ושוטר. סיבת הירי לא ברורה.

כיממה לאחר הטבח בבית הספר היסודי "סנדי הוק" בניוטאון שבקונטיקט, שבו נרצחו 26 בני אדם, אדם ירה הערב (שבת) בשלושה בני אדם בבית חולים בעיר ברמינגהם שבאלבמה. שני עובדים בבית החולים ושוטר נפצעו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום ירו באיש והרגו אותו. המשטרה המקומית דווחה כי מצבם של הפצועים "לא מהווה איום על חייהם".

ג'וני וויליאמס, דובר משטרת ברמינגהם, אמר כי כאשר השוטרים הגיעו לבית החולים סנט. וינסנט, החמוש ירה לעברם. לדברי וויליאמס, אחד השוטרים השיב באש והרג את האיש. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים אחר בעיר. דובר המשטרה הוסיף כי כוחות המשטרה הוזעקו למקום בעקבות קריאה של אדם ששהה בקומה חמישית בבית החולים. הוא סיפר כי הבחין באדם חמוש בקומה. המשטרה המקומית מנסה לברר את זהות היורה וחוקרת כיצד הוא הצליח להיכנס למתחם בית החולים כשהוא חמוש בכלי נשק.

טבח בבית ספר: עשרות הרוגים, בהם ילדים. רויטרס
שוטרים סורקים את שטח בית הספר בניוטאון לאחר הטבח/רויטרס

משטרת קונטיקט הודיעה היום כי אדם לנזה, הצעיר בן ה-20 שביצע את הטבח בניוטאון, פרץ בכוח למתחם המאובטח. סגן פול ואנס סיפר כי "יש בידינו ראיות טובות אך זה ייקח לפחות עוד יומיים או שלושה. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לחקור את המקרה. יש לנו שלושה צוותים שפועלים במקביל, אנחנו נתקדם מהר ככל האפשר". לפני שיצא למסע ההרג בבית הספר, לנזה רצח את אמו ננסי, שעבדה כמורה במוסד החינוכי. יתר קרובי המשפחה של הצעיר נחקרו במשטרה. בתחילה זוהה אחיו הבכור של היורה, ראיין לנזה בן ה-24, כמי שביצע את הטבח – ותמונתו אף פורסמה בטעות בכלי התקשורת בארצות הברית. גורמים רשמיים בקונטיקט מסרו כי מנהלת בית הספר היסודי "סנדי הוק", דון הוקספרונג, נהרגה בעת שניסתה להשתלט על לנזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully