וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח נוסף בסוריה: 68 גופות אותרו בנהר בחלב

גורמי אופוזיציה בסוריה דיווחו כי עשרות גברים ונערים נמצאו ירויים בתוך נהר קוויק שבצפון המדינה. ההערכה כי היא מספר ההרוגים יגיע ל-100. "הם הוצאו להורג על ידי המשטר"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

טבח מזעזע נוסף בסוריה: גופותיהם של 68 גברים ונערים נמצאו היום (שלישי) בנהר קוויק שבעיר חלב בצפון המדינה. כך דיווחו גורמי אופוזיציה בסוריה. מפקד בצבא הסורי החופשי העריך כי בנהר ישנם גופות נוספות. הגופות אותרו בתוך המים, כאשר על כל גופה ירייה אחת – בראש או בצוואר. בסרטון שפירסמה האופוזיציה באתר יו-טיוב נראות הגופות כשהן מוטלות האחת לצד השנייה. ידי הקורבנות היו כפותות והם ככל הנראה הוצאו להורג בירייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלה שאינם מזוהים ייקברו בקבר אחים". הגופות על גדות הנהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עד כה, גילינו 68 גופות, כמה מההרוגים רק נערים", סיפר קפטן אבו סעדה, והוסיף כי הם "הוצאו להורג על ידי המשטר". אבו סעדה העריך כי ישנן למעלה ממאה גופות בסך הכל. "יש עוד הרבה בתוך המים", אמר. "אנו עדיין מנסים לאתר אותם".

מתנדב שסייע להעמיס את הגופות על גבי משאית סיפר כי קיים קושי בזיהוי הגופות כיוון שההרוגים לא נשאו עמם תעודות זהות. אבו סעדה אמר כי לאחר שיועמסו על גבי המשאית, יועברו הגופות לבית החולים זרזור, שם יוכלו קרובי משפחותיהם לזהות אותם. "אלה שאינם מזוהים ייקברו בקבר אחים", הוסיף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ובינתיים, "אסד רגוע ומלא ביטחון עצמי"

הלחימה בין צבאו של הנשיא בשאר אסד לכוחות המורדים נמשכת זה החודש ה-22 בכל רחבי המדינה. לצד הדיווחים על שימוש בנשק כימי שעשה צבא סוריה נגד האזרחים והחשש הבינלאומי, פרסם אתמול העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" שיחה עם אנשים שנפגעו עם אסד וטענו כי הוא "רגוע, נחוש ומלא ביטחון עצמי". אחד מהאישים הערבים שנפגשו עם אסד סיפר לעיתון, כי פגישתו עם נשיא סוריה ארכה מעל שלוש שעות וכי במהלכה הופתע ממה ששמע וראה. "אסד פוגש את רוב אורחיו בארמונו בדמשק, והוא עובד כרגיל. הוא רגוע ונחוש. שביעות רצונו וביטחונו העצמי ניכרים בו", אמר.

לדברי אלו שפגשו את אסד, הנשיא הסורי מעודכן בכל פרט ופרט. "אסד מפתיע את אורחיו כשהוא יודע היטב מה קורה בשטח", הוסיף אדם נוסף שנפגש עימו לאחרונה. "הוא יודע את כל הפרטים בכל המחוזות ברחבי סוריה. הוא יודע מה קרה ברחוב הזה, ומה קרה בשכונה ההיא. אסד מעודכן גם בכל פרטי המאמצים הבינלאומיים לפתור את המשבר בסוריה".

לדברי הגורמים, אסד אמר כי "צבא סוריה השיב לעצמו את היוזמה בשטח וכי השיג תוצאות חשובות שיתפרסמו בקרוב". עוד טענו כי אסד טען בפניהם כי הארגונים החמושים שמקבלים מימון מחו"ל "חטפו מהלומות קשות בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully