וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת אזרחים? "רעייתו של נשיא סוריה בהריון"

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" מדווח כי הנשיא בשאר אסד סיפר למבקרים בארמונו כי רעייתו נושאת בבטנה את ילדם הרביעי. דיווח אחר: בנובמבר הייתה אסמה אסד בחודש החמישי להריונה

צילום: הטלוויזיה הסורית, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל

אסמה אסד, רעייתו של נשיא סוריה בשאר אסד, בהריון – כך דיווח אמש (שני) העיתון הלבנוני "אל-אחבאר". לפי הדיווח, אסד סיפר ל"מבקרים" כי רעייתו בת ה-37 נמצאת בהריונה הרביעי. עם זאת, אין לדיווח אישור מכל מקור אחר וכן לא ברורה מהימנותם וזהותם של המבקרים שביקרו בארמון הנשיאות בדמשק.

בשאר אסד ואשתו, אסמה אסד, בוועידת מדינות הים התיכון, פריז, יולי 2008. רויטרס
ילד רביעי? הזוג הנשיאותי/רויטרס

הגברת הראשונה של סוריה נולדה בלונדון למשפחה סורית מבוססת. בטרם עזבה את בריטניה לסוריה, היא עבדה כיועצת השקעות. היא נישאה לנשיא הסורי כחודשיים לאחר שמונה לתפקיד בשנת 2000. אסמה לא נראתה בתקופה האחרונה בציבור – עובדה שמייחס אתר החדשות "אל-בוואבה" להריונה. האתר דיווח כי בחודש נובמבר הייתה אסמה בחודש החמישי להריונה, מה שאומר שהלידה קרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אסמה אסד, אשתו של נשיא סוריה, נובמבר 2010. Vadim Ghirda, AP
לא נראתה בתקופה האחרונה בציבור. אסמה אסד/AP, Vadim Ghirda

העיתון הלבנוני דיווח כי אסד שוחח עם המבקרים על מלחמת האזרחים המתנהלת במדינה זה 22 חודשים. אסד אמר כי הצבא הסורי "החזיר את השליטה בשטח לרמה גבוהה מאד והשיג תוצאות חשובות, שיפורסמו בקרוב". לדבריו, "הקבוצות החמושות שמקבלות מימון חיצוני חטפו כמה מכות קשות לאחרונה". לפי הדיווח, אסד סבור ש"ארה"ב אינה מוכנה לפתרון בשלב זה", אך בטוח שרוסיה תישאר ידידתו הקרובה.

אחד המבקרים, ששוחח עם אסד במשך שלוש שעות, סיפר ל"אל-אחבאר" כי העניינים בארמון הנשיאות הסורי מתנהלים כרגיל, חרף מלחמת האזרחים במדינה. לדבריו, אסד נראה "רגוע ותחת שליטה" ורמת הביטחון שלו גבוהה. המבקרים הוסיפו גם כי הנשיא הסורי "מודע היטב למאמצים הבינלאומיים לפתור את המשבר בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully