וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגשו עם אסד: "רגוע, נחוש ומלא ביטחון עצמי"

ניר יהב

28.1.2013 / 12:17

גורמים שטוענים כי נפגשו עם הנשיא הסורי סיפרו לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי הוא עובד כרגיל ומעודכן במתרחש. "הוא יודע מה קרה ברחוב הזה, ומה קרה בשכונה ההיא", סיפרו

"אסד רגוע, נחוש ומלא ביטחון עצמי" - כך אמרו אנשים שנפגשו עם נשיא סוריה לאחרונה בשיחה שפירסם היום (שני) העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה ועם המשטר הסורי. אחד מהאישים הערבים שנפגשו עם אסד סיפר לעיתון, כי פגישתו עם נשיא סוריה ארכה מעל שלוש שעות וכי במהלכה הופתע ממה ששמע וראה. "אסד פוגש את רוב אורחיו בארמונו בדמשק, והוא עובד כרגיל. הוא רגוע ונחוש. שביעות רצונו וביטחונו העצמי ניכרים בו", אמר.

נשיא סוריה בשאר אסד נואם בבית האופרה, דמשק. 6 בינואר 2013. SANA, AP
עובד כרגיל. אסד/AP, SANA

לדברי אלו שפגשו את אסד, הנשיא הסורי מעודכן בכל פרט ופרט. "אסד מפתיע את אורחיו כשהוא יודע היטב מה קורה בשטח", הוסיף אדם נוסף שנפגש עימו לאחרונה. "הוא יודע את כל הפרטים בכל המחוזות ברחבי סוריה. הוא יודע מה קרה ברחוב הזה, ומה קרה בשכונה ההיא. אסד מעודכן גם בכל פרטי המאמצים הבינלאומיים לפתור את המשבר בסוריה".

לדברי הגורמים, אסד אמר כי "צבא סוריה השיב לעצמו את היוזמה בשטח וכי השיג תוצאות חשובות שיתפרסמו בקרוב". עוד טענו כי אסד טען בפניהם כי הארגונים החמושים שמקבלים מימון מחו"ל "חטפו מהלומות קשות בתקופה האחרונה".

לטענת אורחיו של אסד, הנשיא הסורי אמר להם שצבא סוריה הצליח למנוע "מהחמושים להשתלט על מחוזות, ולפיכך הם נותרו באזור הגבולות עם טורקיה, ירדן ולבנון. למרות כל ניסיונותיהם של החמושים להשתלט על נקודות אסטרטגיות, הם נכשלו. כל המקומות נותרו בטוחים, ביניהם גם הכביש לשדה התעופה", הוסיף. בנוסף, אמר להם אסד כי ארה"ב אינה מוכנה למצוא פתרון למשבר בסוריה וכי רוסיה "תמשיך לתמוך בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully