וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו עורר סערה בהודו: "קורבן האונס אשמה במותה"

איש הדת הסביר למאמיניו כי לו הצעירה הייתה מתפללת היא לא הייתה נאנסת, וכי כשנקלעה לצרה היה עליה "ליפול לרגלי הגברים ולהתחנן לרחמים". בהודו זועמים: "אמירות מטרידות"

רויטרס

בעוד משפטם המתוקשר של הנאשמים באונס ורצח הצעירה בניו דלהי ממשיך להתנהל, הודו סוערת סביב דבריו של גורו רוחני – שטען היום (שני) כי הקורבן "נושאת באשמה שווה" למותה. על פי הנאום שנשא הגורו אסראם באפו בפני מאמיניו, על הצעירה היה לנהוג בנימוס כלפי האנסים ולהתחנן בפניהם שיחוסו על חייה במקום להיאבק.

"היא הייתה יכולה לומר להם (לנאשמים באונס) 'אתם אחיי', ליפול לרגליהם ולהתחנן לרחמים", צוטט הגורו אסראם ברשת CNN-IBN ההודית. "לו הייתה אומרת להם – 'אני אישה חלשה, אתם אחיי', אכזריות כזאת לא הייתה מתרחשת", אמר, ותהה: "האם אפשר למחוא כפיים עם יד אחת? אני לא חושב כך".

משפט האונס הקבוצתי נפתח - ההפגנות נמשכות. רויטרס
הפגנות בהודו עם פתיחת משפטם של הנאשמים באונס, היום/רויטרס

"לו הצעירה הייתה מתפללת לאלה סראסוואטי היא לא הייתה עולה על אוטובוס אקראי", המשיך הגורו, "וגם אם כבר עלתה על האוטובוס, היה עליה לקרוא בשם האל ולבקש רחמים". כמו כן, ציין כי הוא מתנגד לקריאות להחמיר את הענישה על עבירות מין במדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בהודו הגיבו בזעם לדברים. "האמירות הללו מטרידות ביותר ומכאיבות", נמסר ממפלגת BJP ההודית לסוכנות הידיעות PTI, "העובדה שהוא אמר דברים מסוג זה על פשע שזעזע כל כך את המדינה מבחינה מוסרית אינה רק מצערת, אלא גם ראויה לגינוי". מהקונגרס ההודי נמסר כי על מנהיגים דתיים לשקול את מילותיהם היטב כשהדבר נוגע לנושאים מסוג זה.

המקרה אירע ב-16 בדצמבר, כאשר הצעירה בת ה-23 נאנסה באלימות על ידי קבוצת גברים בזמן שנסעה באוטובוס בניו דלהי יחד עם בן זוגה. חמישה גברים ונער בן 17 הואשמו בתקיפתה, באינוסה ובהשלכתה מהרכב הנוסע. האונס המחריד הצית מהומות ברחבי הודו, שגברו כעבור שבועיים עם מותה של הצעירה מפצעיה בבית החולים בסינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully