וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בארה"ב: נערים מתבדחים על צעירה שאנסו

בסרטון, שהפיצה קבוצת ההאקרים "אנונימוס" ברשת, נראה אחד החשודים מספר במשך 12 דקות כיצד אנסו הוא וחברו את הצעירה. השניים, שחקני פוטבול בני 16, מכחישים את ההאשמות

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

שבוע לאחר מותה של קרבן האונס הקבוצתי שהבעיר את הודו, פרשת מין גדולה חדשה מעוררת סערה ברחבי העולם. סרטון שהופץ בימים האחרונים ברשת מתעד שני שחקני קבוצת פוטבול אמריקאים מספרים בלעג לעיני המצלמה כיצד אנסו צעירה בת 16. הרשויות בארצות הברית פתחו בחקירה נגד השניים, תלמידי תיכון, גם הם בני 16, מסטיובנוויל שבאוהיו, ומשפטם צפוי להתחיל ב-13 בפברואר. עורכי דינם הכחישו את ההאשמות נגדם.

בסרטון שהופץ ברשת וטרם אומת, שאורכו למעלה מ-12 דקות, נראה אחד הנערים הנאשמים מתבדח על המעשים. את הסרטון הפיצו חברי קבוצת ההאקרים "אנונימוס", שחקרו את הפרשה וטוענים כי ישנם יותר משני מעורבים בפרשה שצריכים לתת את הדין לגבי המעשים האכזריים המתוארים בו. במקביל הופצה גם תמונה מטושטשת שלכאורה צולמה במהלך ביצוע המעשים. התובע הכללי של אוהיו כינה את הסרטון "נתעב", אך אמר כי הוא אינו מהווה ראיה חדשה עבור החוקרים המקומיים, שהיו מודעים לקיום הסרטון עוד בטרם פורסם.

בסרטון נשמע הצעיר שמצלם שואל את חברו "איך זה מרגיש על בחורה מתה?". בהמשך אומר אחד מהשניים כי "היא מתה כי יש תמונה שלה עירומה והיא לא זזה... בדרך כלל יש תגובה". "זה נחשב אונס", קובע הצלם. בהמשך הסרטון ממשיכים השניים בתיאור המעשים: "הוא אנס אותה מהר יותר משאנסו את מרסלוס וואלאס ב'ספרות זולה'... זה היה כל כך מהר! הם אנסו אותה מהר יותר משמייק טייסון אנס את הבחורה ההיא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המטושטשת שצולמה לכאורה בשעת ביצוע המעשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, כאמור, בעוד החקירה נגד השניים נמשכת, הספיק הסרטון להתפרסם ברחבי הרשת. חלק מהגולשים הביעו תמיכה בנערה וביקשו להעמיד לדין את הנאשמים, בעוד אחרים תמכו דווקא בגרסת הנערים הנאשמים. במקביל, פתחו הרשויות אתר כדי לאפשר לציבור לספק מידע חדש שיסייע בחקירה. "האתר אינו נועד להיות פורום מייעץ לבית המשפט כיצד לפעול", הוסבר באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully