וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה: תשעה חוגגים נורו למוות במהלך מסיבה

לטענת המשטרה, הירי בוצע בבית מפואר בחווה בצפון המדינה, וכתוצאה ממנו נהרגו חמישה גברים וארבע נשים. מחקירה ראשונית של הרשויות עולה כי הרקע הוא סכסוך בין סוחרי סמים

תשעה בני אדם נורו היום (שני) למוות במהלך מסיבה שנערכה בפאתי העיר מדיין שבצפון-מערב קולומביה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. לטענת המשטרה המקומית, מדובר ככל הנראה בסכסוך בין סוחרי סמים. מפקדת המשטרה במדיין, יסיד וסקז, מסר כי חמישה גברים וארבע נשים, שזהותם טרם אושרה, נהרגו לפנות בוקר בחווה הממוקמת בפאתי העיר, וכי האירוע התרחש לקראת סיום המסיבה, שנערכה בבית "מפואר ביותר" בתחומי החווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לטענת המשטרה, גם בעל החווה נהרג בתקרית. אזור כפרי בקולומביה/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד אמר וסקז כי גם בעל החווה נהרג במהלך תקרית הירי. לדבריו, הקרבנות נורו באמצעות רובים בעלי משתיק-קול – מה שמסביר מדוע לא נשמעו היריות בסביבת החווה. בנוסף, גורם בכיר בממשלה המקומית אישר כי אישה אחת שרדה את הירי והועברה לחקירת המשטרה. כמו כן נמסר כי לפי שעה לא נעצרו חשודים בירי.

סכסוכים אלימים על רקע סחר בסמים נפוצים מאוד במדינה. בחודש שעבר דווח כי קבוצת סוחרי סמים ירתה למוות בעשרה איכרים בחווה בצפון המדינה, כך. לדברי הרשויות, מדובר בטבח הנורא במדינה זה שלוש שנים. על פי הדיווח, שלושה חמושים הסתערו על החווה ביום רביעי וככל הנראה דרשו תחילה תשלום תוך כדי שהם סוחטים את האיכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully