וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב פצועה מהשריפה בספא; החקירה נמשכת

30.12.2012 / 19:22

הפצועה באורח הקשה ביותר מהאירוע מוגדרת כעת במצב יציב, ומתקשרת עם בני משפחתה. פצועה אחרת מאושפזת במצב בינוני. מכבי האש: "בעלי הספא לא הגיעו להסדיר את אישורי הכבאות"

צילום: אבי כהן, טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו, טל רזניק, קריינות: לירון בארי

שיפור חל במהלך סוף השבוע במצבה של הפצועה הקשה ביותר מהשריפה שאירעה בשבוע שעבר בספא "דלוס" מול קניון ארנה בהרצליה והיא מוגדרת כעת במצב יציב. הפצועה, עובדת סניף בנק הפועלים שהגיעה למקום במסגרת "יום כיף", עדיין מאושפזת כשהיא מונשמת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר, אך ביממה האחרונה (ראשון) היא שבה להכרתה ומתקשרת עם בני משפחתה, אשר לא משים ממיטתה. גם בבית החולים איכילוב בתל אביב נותרה פצועה אחרת מהשריפה, עובדת הספא, אשר מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ ומצבה מוגדר כעת בינוני.

ספא "דלוס" DELOS  בו פרצה השריפה במתחם קניון ארנה, דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
המתחם בו אירעה השריפה/נמרוד סונדרס

מחר צפויים להיחקר שני בעלי הספא הנוספים, לאחר שאחד מהם, גבי שני, שוחרר ביום שישי לביתו מבתי החולים איכילוב. שני נפצע באורח קל בשריפה. אשתו, שני שני, נחקרה ביום שלאחר השריפה אך טענה בחקירתה כי בפועל תפקידה בספא הוא מנהלת שיווק, וכי לא נטלה חלק בענייני רישום העסק. השותף השלישי, שלום שגיב, זומן אף הוא להגיע מחר למשרדי מרחב ירקון, שם צפויה המשטרה לעמת אותו עם ממצאי החקירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

חשד: שילוט החירום במקום היה מבלבל

צוות החקירה המיוחד, בפיקודה של רב פקד רונה פינגלאי, חוקר את האירוע, בו נהרג מנהל סניף של בנק הפועלים שלום בסון, בשיתוף נציג משרותי הכבאות. מהחקירה עולה עד כה כי הספא פעל ללא רישיון עסק, מאז שיפוץ שנערך לאחרונה במקום. לדברי רשף רענן בן-משה, קצין המבצעים של מכבי האש הרצליה, נעשתה פנייה לבעלי הספא והם התבקשו להגיע ולהסדיר את אישורי הכבאות. "התכניות החדשות של המקום לא הועברו אלינו עד השריפה", אמר רשף בן-משה. למעשה, חקירת השריפה עצמה הסתיימה, וממנה עולה כי המקור לאש הוא נרות שהונחו על משטח עץ.

מחקירת האירוע ומהעדויות שנאספו עולה בין היתר כי שילוט החירום במקום היה מבלבל, מה שהקשה על הימלטותם של הלכודים ממנו. עוד עולה כי לפחות אחד ממתזי המים במקום לא הופעל. בצוות החקירה מקווים שחקירת שני בעלי הספא מחר תביא להתפתחות בחקירה. נכון לעכשיו, המשטרה מייחסת להם גרימת מוות ברשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully