וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלת הספא שנשרף בהרצליה: אני רק מנהלת השיווק

27.12.2012 / 22:28

האשה שנחקרה בחשד לרשלנות שהובילה למותו של שלום בסון בספא "דלוס", הפתיעה את השוטרים ואמרה כי הבעלים האמיתיים כלל לא נחקר. היא שוחררה בתנאים מגבילים

צילום: אבי כהן, טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו, טל רזניק, קריינות: לירון בארי

המשטרה חקרה הערב (חמישי) את מי שלטענתה היא בעלת הספא "דלוס" שליד קניון ארנה בהרצליה, שבו נספה אמש שלום בסון ונפגעו חמישה אחרים. אלא שאותה אישה, שבעלה בין הנפגעים באסון, טוענת שהיא רק מנהלת השיווק של המקום. היא סיפרה לחוקרים כי הבעלים הוא אדם אחר שטרם נחקר. לטענת המשטרה, האישה היא זו שרשומה ברישוי העסקים העירוני בתור בעלת העסק.

האשה, שלא ניתן לפרסם את פרטיה, נחקרה בגין גרימת מוות ברשלנות על ידי צוות חקירה מיוחד ממרחב ירקון. החשד הוא שהשריפה פרצה לאחר שנר שהונח על משטח עץ ללא תחתית מתאימה הביא להצתת המשטח. משם, התפשטו הלהבות בספא ויצרו מלכודת אש. בתום החקירה בה מסרה את גרסתה לאירוע הקשה, היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים אחרי שהפקידה ערבות. בעלה, שעל פי המשטרה הוא אחד משלושת בעלי העסק, ייחקר בעוד מספר ימים - אחרי שיחלים מהפגיעה.

החוקרים טענו כי הבעל לא הציג עד כה את אישורי הכבאות הנדרשים לצורך קבלת רשיון. מצוות החקירה בפיקודה של רב-פקד רונה פינגלאי נמסר כי אחת הסברות היא שבחודש יוני פנה בעל הספא לעיריית הרצליה לצורך קבלת רישיון עסק, אך הוא לא עמד בתנאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום בסון שנהרג בשריפה בקניון ארנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההרוג הובא למנוחות

בסון שקיפח את חייו בשריפה, היה מנהל של סניף בנק הפועלים בתל אביב, אשר הביא את עובדיו ליום כיף בספא שנגמר בצורה טראגית. בסון, תושב הרצליה בן 54, הותיר אחריו שני ילדים: בן 27 ובת 18 המשרתת בצבא. הוא הובא הערב לקבורה. "עזבנו הכול ונסענו לבית החולים, שם קיבלנו את הבשורה הקשה", שיחזרה אחותו. "מדובר באחד המנהלים האהובים, המקצועיים והמוערכים בבנק. כולם המומים ועצובים. הבנק מקבל עשרות שיחות מלקוחות אשר הכירו ואהבו אותו ומתקשרים להביע הזדהות. כולם המומים ממותו הטרגי", נמסר מדוברות בנק הפועלים.

פרופסור פנחס הלפרין, מנהל מחלקת המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב, לשם פונו הנפגעים, מסר כי בסון הגיע תוך פעולות החייאה וללא רוח חיים. "ניסינו להמשיך בפעולות החייאה, אולם לאחר כ-20 דקות נאלצנו לקבוע את מותו. אשה נוספת הגיעה במצב קשה, מונשמת ומחוסרת הכרה, אך מצבה משתפר והיא הועברה לטיפול נמרץ. אדם נוסף כבן 40 שנפגע באורח קל יישאר להשגחה", אמר. לדבריו, הפגיעה נגרמה בעיקר משאיפת עשן כבדה במקום סגור וחוסר בחמצן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ספא "דלוס" DELOS  בו פרצה השריפה במתחם קניון ארנה, דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
תוצאות השריפה בספא דלוס, היום/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully