וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחות והעובדים בסניף של בסון המומים: "היה איש מקסים"

27.12.2012 / 10:44

בסניף בנק הפועלים אותו ניהל שלום בסון, שנספה בשריפה בספא בהרצליה, מתקשים להתמודד עם האסון. לקוח: "אני זוכר אותו מהיום הראשון שפתחו את הסניף. זאת טרגדיה נוראית"

צילום: טל אנגלנדר, קובי אליהו; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

"אני זוכר אותו מהיום הראשון שפתחו את הסניף. זאת טרגדיה נוראית. אתמול כששמעתי את החדשות קינן אצלי החשש שמדובר בו, והיום הבנתי שזה נכון". כך הגיבו היום (חמישי) בסניף בנק הפועלים בתל אביב, אותו ניהל שלום בסון, שנהרג בשריפה בהרצליה אתמול. "הוא היה אדם מקסים", סיפר אברהם פסו, אחד הלקוחות, על המנהל של הסניף בתשע האחרונות, העובד בבנק מאז 1981. "בדרך כלל מנהלי הבנק מתחנפים לאנשים עם הכסף, לו הייתה 'חנופה' לאנשים הפשוטים. הוא אדם יוצא דופן, אני בשוק. לא יכולתי שלא לבוא לפה היום". לדבריו, "זה לא היה צריך לקרות זה מחדל ברמות הגבוהות ביותר".

סניף מוניטפיורי של בנק הפועלים בו עבדו נפגעי השריפה בארנה, דצמבר 2012. ניב אהרונסון
בסניף מתקשים להתמודד. הסניף ברחוב מונטיפיורי/ניב אהרונסון

לקוח נוסף, אבי שורצקי, אמר: "בגללו באתי להיות לקוח בסניף. הוא היה מקסים, חייכן. הייתי עכשיו בתוך הסניף כולם בהלם. זה יום עצוב. אני מקווה שנדע ימים טובים יותר". דוברות בנק הפועלים אסרו על העובדים להתראיין אך מסרו כי "מדובר באחד המנהלים האהובים, המקצועיים והמוערכים בבנק. כולם המומים ועצובים. הבנק מקבל עשרות שיחות מלקוחות אשר הכירו ואהבו אותו ומתקשרים להביע הזדהות. כולם המומים ממותו הטרגי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שתי פצועות קשה עדיין מאושפזות; בעלי הספא לא החזיק ברישיון

השריפה אמש בספא "דלוס" הסמוך לקניון "ארנה" בהרצליה, קטעה באופן טרגי את יום הכיף אליו יצאו עובדי הסניף. היא גבתה את חייו של בסון, שהותיר אחריו שני ילדים - בן 27 ובת 18 - ופצעה חמישה נוספים שנפגעו משאיפת עשן.

חברתו של אחיו של בסון סיפרה אמש כי הייתה עם האח בקרבת מקום בעת האירוע. "אני ואחיו היינו בסרט, בסיומו התקשרו אלינו בבהילות וסיפרו לנו ששלום נפצע והוא במצב קשה", שחזרה. "עזבנו הכול ונסענו לבית החולים וכאן קיבלנו את הבשורה הקשה". בנו של בסון סיפר ששוחח עם אביו בפעם האחרונה רק כחצי שעה לפני האירוע. לאחר מכן קיבל את ההודעה על מות אביו והגיע לבית החולים.

ספא "דלוס" DELOS  בו פרצה השריפה במתחם קניון ארנה, דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
הספא בו אירעה השריפה, הבוקר/נמרוד סונדרס

בנוסף, שתי עובדות נוספות נפצעו באורח קשה והן מאושפזות עדיין בבתי החולים תל השומר ואיכילוב. לטענת המשטרה, בעל העסק לא הציג עד כה את אישורי הכבאות הנדרשים לצורך קבלת רישיון רשיון עסק. מצוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון בפיקודה של רפ"ק רונה פינגלאי נמסר כי אחת הסברות היא שבחודש יוני פנה בעל הספא לעיריית הרצליה לצורך קבלת רישיון עסק, אך עד כה לא הציג את האישורים הנדרשים.

החשד העיקרי בחקירת המשטרה מתמקד כעת באפשרות שנר שדלק באחד החדרים הוא זה שגרם לדליקה. נושאים שצוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון בודק הם האם אמצעי הבטיחות למניעת שריפות פעלו, האם הספרינקלרים עבדו, האם דרכי המילוט ודלתות החירום עמדו בתקנים והאם שלטי ההכוונה על יציאות החירום היו ברורים. החוקרים לא שוחחו עדיין עם בעל הספא, שנפצע גם הוא באורח קל בשריפה ומאושפז בבית החולים איכילוב. בהמשך צפוי חוקר להגיע לבית החולים כדי לחקור אותו, וגם אשתו שלקחה חלק בניהול המקום עשויה להיחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully