וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "הבנייה הישראלית בגדה היא קו אדום"

על פי דיווח מפי מקור פלסטיני המקורב לאבו מאזן, איים יו"ר הרשות כי יפרק אותה ו"ייתן את המפתחות לנתניהו" כי "אין זה סביר לנהל את הרשות בלי כל כוח"

יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אמר כי ייתכן שיפזר את הרשות הפלסטינית במחאה על הבנייה בשטחים והמבוי הסתום במשא ומתן לשלום - כך אמר היום (שבת) מקור פלסטיני לסוכנות הידיעות הסינית "שינואה". לפי המקור, אבו מאזן אמר גם כי ייתכן ש"ייתן את המפתחות לרשות לידי ראש הממשלה הישראלי נתניהו" והוסיף כי "אין זה סביר לנהל את הרשות בלי כל כוח".

לפי המקור האנונימי, אבו מאזן אמר לאנשי הרשות כי "לא נהיה כלי בידי ישראל ליישם את תכניתה בשטחים הפלסטיניים". לדבריו, תכניות הבנייה האחרונות שהציגה ישראל הן "מסוכנות מאוד" ושמות את המאמצים הבינלאומיים להסכם "בסכנה". בנוגע לתגובה הפלסטינית לבנייה אמר אבו מאזן כי "כל האפשרויות פתוחות".

מוקדם יותר היום אמר אבו מאזן בנאום בכנס של ארגון פתח כי "שדרוג מעמדה של הרשות באו"ם הוא נקודת מפנה משמעותית בסכסוך עם ישראל, שכן הדבר הפך את השטחים שלנו לשטחי מדינה שנמצאים תחת כיבוש". בנאומו הוסיף כי "ההחלטה הישראלית לבנות בשטח E-1 היא קו אדום שלא נאפשר לו לקרות בפועל. אם ישראל תמשיך לבנות בהתנחלויות, ההנהגה הפלסטינית תבחן את כל האפשרויות העומדות בפניה". מאז הכרתה באו"ם של הרשות הפלסטינית כ"מדינה משקיפה", אישרה ישראל ארבע תכניות בנייה מעבר לקו הירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully