וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה באוקראינה: שופט ומשפחתו נרצחו, ראשם נערף

גופותיהם של השופט, אשתו, בנם וחברתו התגלו כרותות ראש בעיר חרקוב. המניע למעשה לא ברור אך המשטרה חושדת כי לא מדובר ברצח שקשור לתפקידו של האיש, אלא בשוד שהסתבך

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

רצח מחריד בעיר חרקוב שבצפון מזרח אוקראינה: המשטרה האוקראינית איתרה בשבת האחרונה את גופותיהם כרותות הראש של ולדימיר טרופימוב, שופט מקומי כבן 58, ושל שלושה מקרוביו.

מפרטי החקירה הראשונים עולה כי הרצח המזוויע אירע כבר בשבת בבוקר, אך הגופות הערופות של טרופימוב, אשתו אירנה בת ה-59, בנם סרגיי בן ה-30 וחברתו מרימה בת ה-29, נתגלו בדירה רק כמה שעות אחר כך. הראשים של ארבע הגופות לא נמצאו בזירה. המניע למעשה עדיין לא ברור, ובמשטרה עוד לא יודעים לומר אם הרצח קשור לעיסוקו של הקורבן כשופט.

עם זאת, טרופימוב היה ידוע כאספן מושבע של מטבעות, מדליות וחפצים עתיקים יקרי ערך, שכמה מהם נגנבו מהדירה ביום הרצח. לפיכך, החוקרים בוחנים גם את האפשרות שמדובר בשוד שהסתבך. על מנת לקדם את החקירה, הגיעו בתחילת השבוע לחרקוב שר הפנים המקומי והתובע הכללי.

באוקראינה מציינים כי נסיבות המוות של הארבעה מזכירים את מקרה הרצח של גיאורגי גונגדזה, אחד העיתונאים המפורסמים באוקראינה, שגופתו חסרת הראש התגלתה בשנת 2000 ליד קייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully