וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בן 10 רצח את אמו, את סבו ואת סבתו

בעיר אלגרובל חוקרים את הטרגדיה המשפחתית, שבסיומה נדקר הילד הרוצח למוות בידי חברו בן ה-14 - שטען כי פעל מתוך הגנה עצמית. מרחץ הדמים החל, כנראה, בריב בין השניים על משחק מחשב

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

טרגדיה קשה מזעזעת בימים אלה את ארגנטינה. כוחות המשטרה בעיר אלגרובל שבמערב המדינה חוקרים את רציחתם של ארבעה בני משפחה אחת ביום חמישי האחרון. לפי הדיווחים, הילד אסקיאל מיגל בן העשר דקר למוות את אמו המאמצת, את סבו ואת סבתו - לפני שנדקר למוות בעצמו בידי חברו בן ה-14.

על פי הגרסה שמסר החבר למשטרה, הכל החל בריב על משחק מחשב בין שני הילדים. מסיבה לא ברורה התקרית הסלימה, ואסקיאל שלף סכין מטבח ותקף באמצעותה את אמו המאמצת מוניקה, ואחר כך גם את שני הוריה, א?לי מיגל ושרה גרסיה. לטענת החבר, שהיה היחיד ששרד את מרחץ הדמים, אסקיאל הקטן איים גם עליו בסכין ולכן נאלץ לדקור אותו, כצעד של הגנה עצמית.

קרובי משפחתו של אסקיאל מספרים שחווה בעבר התקפי זעם, אך מטילים ספק בשאלה אם אכן היה מסוגל לבצע מעשה כה אכזרי. "לילד היו התפרצויות אלימות שהלכו והתגברו בכל פעם", סיפר רובן מולינה, קרוב משפחה, "אבל אף פעם לא חשבנו שהוא יילך כל כך רחוק. זו הפתעה גמורה שהוא יכול היה לגרום לכל זה".

בארגנטינה ממתינים כעת בציפיה לדו"ח הנתיחה לאחר המוות של קורבנות האסון, שאמור להתפרסם בימים הקרובים. כולם מקווים שהדו"ח יצליח לשפוך מעט אור על נסיבות הפרשה, בה עדיין רב הנסתר על הגלוי.

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully