וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בבאר שבע: אישה נמצאה ערופת ראש, בעלה נעצר

רמי שני

24.5.2012 / 13:54

גופת האישה, בשנות ה-30 לחייה, נמצאה בביתה בשכונה ו' בעיר, כשעליה סימני אלימות. הבעל הוביל את החוקרים למקום בו קבר את ראשה של אשתו, לאחר שנעצר תחת השפעת אלכוהול

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

רצח בבאר שבע: גופת אישה, בשנות ה-30 לחייה, נמצאה הבוקר (חמישי) בבית בשכונה ו' החדשה בעיר, כשראשה ערוף ועל גופה סימני אלימות קשים מאוד. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, ברחוב מבצע ברוש בעיר, נאלץ לקבוע את מותה.

בצהריים הוביל החשוד את חוקריו אל המקום שבו קבר את הראש לאחר שערף אותו, לא הרחק מדירת השניים. הראש הוצא מהאדמה והועבר ביחד עם הגופה למכון לרפואה משפטית. החשוד במעשה יובא אחר הצהריים לבית משפט השלום בעיר לדיון בהארכת מעצרו. יחידת התשאול במרחב נגב של המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

מהחקירה הראשונית עולה כי בעלה של האישה התקשר למשטרה ודיווח כי בעקבות ריב שהתפתח בין הזוג, הוא פגע בה. הבעל, סוהר בבית הכלא אוהלי קידר בעיר, נעצר כשהוא משוטט בסביבת הבית ונתון תחת השפעת אלכוהול. לבני הזוג שלושה ילדים והם היו בבית בעת המעשה. המקרה הועבר לטיפול רשויות אגף הרווחה בבאר שבע, שיקח לידיו את הטיפול בילדים.

בשב"ס אומרים כי החשוד ברצח הינו "סוהר ביטחון מוערך מבחינה מקצועית אשר גויס לשב"ס ב-2006". לפני זמן קצר נמסר כי החשוד לא משתף פעולה עם חוקריו בתחנת המשטרה, וכי הוא כפי הנראה עדיין נתון תחת השפעת אלכוהול.

זירת האירוע בבאר שבע

מפקד תחנת משטרת באר שבע, סגן-ניצב תומר בדש, סיפר על האירוע ואמר כי החקירה נמצאת בראשיתה. "הגענו לפנות בוקר לזירה, מצאנו את גופת האישה בשנות ה-30 לחייה וסימני האלימות הקשים שהיו עליה. הבעל בחקירה בתחנת המשטרה".

שכניהם של בני הזוג התקשו לעכל את המקרה המזעזע. אישה המועסקת בבית המשפחה כמטפלת סיפרה כי מדובר בזוג רגיל וכי לא הייתה מודעת לבעיות ביניהם. "הייתי אצלם בבית פעמים רבות ואני מטפלת להם בילדים - יש להם שני בנים בבית הספר היסודי ותינוקת", סיפרה, "אף פעם לא הבחנתי באיזושהי מצוקה שהייתה לאישה או לבעל. שמעתי על המקרה הבוקר כששוטרים התדפקו על דלתי וסיפרו לי. אני ממש המומה".

שכנה אחרת סיפרה כי השניים מוכרים גם לה כזוג רגיל, ללא בעיות מיוחדות. "אני לא יודעת מה יכול היה לגרום לכך. אנחנו מכירים אותם כזוג טוב ולא שמענו על בעיות. אני מופתעת ורועדת ובקושי יכולה לדבר ולהבין את זה".

אורנה, שכנה של בני המשפחה, סיפרה כי גם היא לא ידעה על בעיות בין בני הזוג. "אני לא ידעתי שיש אלימות, ידעתי שהם זוג נחמד ביחד, לא ידעתי שיש להם בעיות. הם עובדים יפה, מפרנסים בכבוד את הילדים. לא שמעתי כלום, אבל השכנה ממול שמעה צעקות".

עוד באותו נושא
חשד לרצח: בן 32 נורה למוות בראשון לציון
חשד לרצח בבאר שבע: גבר ביקש מנערים שקט ונדקר למוות

השתתפה בהכנת הידיעה: מור שמעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully